Verstappen فیراری ٹائٹل کی امیدوں کو ختم کرنے کے لیے تیار ہے۔

مونزا:

میکس ورسٹاپن کے پاس اس ہفتے کے آخر میں ایک موقع ہے کہ وہ اپنے دوسرے ڈرائیوروں کے عالمی ٹائٹل تک آرام دہ رسائی میں آگے بڑھیں جب وہ اطالوی گراں پری میں گھر کی سرزمین پر فراری کو شکست دینے کے لیے ریڈ بل کی بولی کی قیادت کریں گے۔

ٹیم کے ساتھی سرجیو پیریز اور فیراری کے چارلس لیکرک سے آگے 109 پوائنٹس کے پرتعیش کشن سے خوش، بھگوڑے رہنما اور دفاعی چیمپئن جانتے ہیں کہ ایک اور فتح اسے اگلے مہینے کے شروع میں سنگاپور یا زیادہ امکان ہے کہ جاپان میں ٹائٹل جیتنے کے لیے تیار کر سکتی ہے۔

اپنی مسلسل چوتھی جیت کے زبردست جوش و خروش کے بعد، گزشتہ ہفتے کے آخر میں Zandvoort میں اپنی ‘اورینج آرمی’ کے سامنے، 24 سالہ ڈچ مین اور اس کی ٹیم کو معلوم ہے کہ مسلسل پانچویں بار نہ صرف مونزا کے ‘ٹیفوسی’ کو خاموش کر دے گا۔ ‘تیز رفتار کا مندر’، لیکن فیراری کی عظمت کے لیے حقیقت پسندانہ بولی کو عملی طور پر ختم کر دیا۔

ورسٹاپن نے اس سال 15 ریسوں میں سے 10 جیتی ہیں اور اس کا ماننا ہے کہ اس نے اور ریڈ بل نے ثابت کر دیا ہے کہ وہ کسی بھی سرکٹ پر مقابلہ کر سکتے ہیں اور کامیاب ہو سکتے ہیں، اور تمام سیٹ اپ کنفیگریشنز میں، بشمول تاریخی Autodromo Nazionale di Monza جیسے تیز رفتار ٹریکس، جہاں وہ ابھی فتح کا مزہ چکھنا ہے۔

"مجھے نہیں لگتا کہ ہم میں کوئی حقیقی کمزوریاں ہیں، لیکن ہم جانتے ہیں کہ ہم کچھ جگہوں پر دوسروں کے مقابلے زیادہ مضبوط ہیں،” انہوں نے وضاحت کی۔

"ایک ہائی ڈاون فورس ٹریک پر، ہمارے پیکج سے بہترین فائدہ اٹھانا کچھ زیادہ مشکل ہے، لیکن درمیانے درجے کے نیچے فورس کے لیے، میرے خیال میں ہماری کار ہر طرح کی موثر ہے۔

"اسی لیے ہم مونزا کے منتظر ہیں!”

گزشتہ اتوار کو اس نے اپنے کیرئیر کی 30ویں جیت کا دعویٰ کرتے ہوئے پول، فتح اور پانچویں بار تیز ترین لیپ کی ‘ہیٹ ٹرک’ کے ساتھ دعوی کیا – اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ وہ اعتماد سے بھرے اٹلی پہنچیں جس میں ایک سیزن میں 13 جیت کے نشان سمیت مزید ریکارڈز بھی شامل ہیں۔ مائیکل شوماکر اور سیبسٹین ویٹل نے مشترکہ طور پر منعقد کیا۔

دونوں جرمن ڈرائیوروں نے متضاد کامیابی کے ساتھ فیراری کے لیے دوڑ لگائی، لیکن مونزا – ویٹل میں ٹورو روسو اور ریڈ بل کے لیے فتح کا تجربہ کیا، لیکن ‘اسکوڈیریا’ کے لیے کبھی نہیں – ایک ایسا کارنامہ جو اب تک ورسٹاپن کو پیچھے چھوڑ چکا ہے۔

سٹہ بازوں کے پسندیدہ کے طور پر انسٹال کیا گیا، وہ اس بار اپنی پہلی مونزا کی کامیابی کی کوشش کرے گا۔

فیراری، ان کی عدم مطابقت اور حالیہ حادثات کے باوجود، کو نظر انداز نہیں کیا جانا چاہیے۔

Leclerc پچھلے ہفتے پوڈیم پر واپس آیا تھا اور 2019 میں مونزا میں جیتا تھا۔ حالیہ واقعات کے بعد، وہ اور اس کی ٹیم کو ڈنکا ہوا محسوس ہوا اور اسے رد عمل ظاہر کرنے کی ضرورت ہے۔

مرسڈیز، کنسٹرکٹرز چیمپیئن شپ میں فراری کو اوور ہال کرنے کی دھمکی دے رہی ہے، اگر ان کی نئی شکل جاری رہی تو وہ بھی خطرہ بن سکتی ہے۔

سات بار کے چیمپیئن لیوس ہیملٹن نے اٹلی میں پانچ بار ریکارڈ جیت لیا ہے، یہ کارنامہ شوماکر کے ساتھ شیئر کیا گیا ہے، اگر 2018 کے بعد سے نہیں، اور مختصر طور پر، گزشتہ اتوار کو ایک حیرت انگیز جیت کے قریب نظر آیا۔

فیراری ٹیم کے سربراہ Mattia Binotto کے لیے، یہ ایک مشکل چیلنج ہے، لیکن اس نے شمالی سمندر کی طرف سے گزشتہ اتوار کی غلطی سے پھیلی کارکردگی کے بعد اس سے نمٹنے کی ضرورت کو تسلیم کیا۔

اگر وہ اس سال کے شروع میں دکھائی جانے والی واضح رفتار کو دوبارہ دریافت کر سکتے ہیں، تو فیراری مسابقتی ہو جائے گی جبکہ مرسڈیز کو ان سے ملنے کے لیے سیدھی لائن کی رفتار کے لیے جدوجہد کرنے کا امکان ہے۔

لیکن اطالوی کارلوس سینز کو ایک نیا ہلکا پاور یونٹ دے سکتے ہیں اور اس ہفتے کے آخر میں گرڈ جرمانہ لے سکتے ہیں، یہ اقدام اٹھایا گیا لیکن ان کے Zandvoort کے فرار ہونے کے بعد اس کی تصدیق نہیں ہوئی۔

فراری اپنی 75 ویں سالگرہ کا جشن بھی منائے گی جس میں ان کی مشہور سرخ کار پر پیلے رنگ کے چھڑکاؤ متعارف کروائے جائیں گے، سامنے اور پچھلے پروں میں، دونوں ڈرائیورز پیلے رنگ کے ریس سوٹ پہنیں گے۔

میک لارن کے شائقین پچھلے سال ڈینیئل ریکارڈو کی بہادرانہ فتح کے اعادہ کی امید کر سکتے ہیں، لیکن اس بار اس کا امکان کم دکھائی دیتا ہے اور مقبول آسٹریلوی، جو اس سیزن کے آخر میں ٹیم چھوڑنے کے لیے تیار ہے، اس ہفتے کے آخر میں ریسنگ کی طرح نوکری کا شکار ہو سکتا ہے۔


ِ
#Verstappen #فیراری #ٹائٹل #کی #امیدوں #کو #ختم #کرنے #کے #لیے #تیار #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں