TikTok نے خفیہ ‘ہیٹنگ’ بٹن کو تسلیم کیا جو ویڈیوز کو فروغ دیتا ہے۔

میں ایک رپورٹ کے اجراء کے بعدفوربس، جس نے ایک خفیہ بٹن کا انکشاف کیا جو TikTok پر ویڈیوز کو فروغ دیتا ہے، کمپنی نے تصدیق کی کہ اس کے امریکی ملازمین ویڈیوز کو فروغ دینے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ ویڈیوز کی منتخب کردہ پروموشن "مشہور شخصیات اور ابھرتے ہوئے تخلیق کاروں کو TikTok کمیونٹی میں متعارف کرانے” کے لیے کی گئی ہے۔ کنارہ اطلاع دی

فوربس کی رپورٹ کے مطابق، TikTok میں ایک ‘ہیٹنگ’ بٹن ہے جو منتخب کردہ ویڈیوز کو صارفین کے لیے آپ کے صفحات پر رکھتا ہے، پلیٹ فارم کو چلانے والے الگورتھم کو پیچھے چھوڑ کر آراء کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

ٹک ٹاک کے ایک ترجمان، جیمی فاوازا نے فوربس کو بتایا، کہ کچھ ویڈیوز کو دیکھنے کی تعداد میں اضافہ ہی گرم ہونے کی واحد وجہ نہیں ہے بلکہ یہ کہ TikTok "کچھ ویڈیوز کو فروغ دے گا تاکہ مواد کے تجربے کو متنوع بنانے میں مدد ملے”۔

فواززا نے یہ بھی کہا کہ آپ کے لیے فیڈز میں صرف ".002% ویڈیوز” کو ہیٹ کیا جاتا ہے، جو کہ فوربس کی رپورٹ کے برعکس ہے جس میں "کل یومیہ ویڈیو ملاحظات” کے "تقریباً 1-2 فیصد” کا دعویٰ کرنے والی اندرونی دستاویزات حاصل کی گئی ہیں۔ رپورٹ کے مطابق، گرم ویڈیوز میں کوئی لیبل ظاہر نہیں ہوتا تھا جس سے یہ ظاہر ہوتا تھا کہ اسے TikTok نے بڑھایا ہے، لیکن الگورتھم کے ذریعے منتخب کردہ ویڈیوز کے طور پر ظاہر ہوتا ہے۔

پڑھیں: حروف تہجی نے وبائی امراض کی بھرتی کے بعد 12,000 ملازمتوں میں کمی کی، AI پر دوبارہ توجہ مرکوز کی

پچھلی رپورٹس میں دکھایا گیا ہے کہ TikTok سیاست دانوں اور کاروباری اداروں کو اپنے پلیٹ فارم اور کمپنیوں کو استعمال کرنے پر راضی کرنے کے لیے فروغ یافتہ مواد کے وعدوں کا استعمال کر رہا ہے۔ فوربس کی رپورٹ نے یہ بھی اشارہ کیا ہے کہ کمپنی کے ملازمین کے پاس گرم مواد ہے جو ان کے پاس نہیں ہونا چاہئے، دوستوں، شراکت داروں اور یہاں تک کہ ان کے اپنے اکاؤنٹس سے ویڈیوز کو فروغ دینا۔


ِ
#TikTok #نے #خفیہ #ہیٹنگ #بٹن #کو #تسلیم #کیا #جو #ویڈیوز #کو #فروغ #دیتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)