Tesla چین میں ماڈل Y کے لیے ڈیلیوری کا وقت 4 ہفتے یا اس سے زیادہ کر دیتا ہے۔

شنگھائی:

الیکٹرک آٹو دیو ٹیسلا نے جمعرات کو کہا کہ اس نے چین میں اپنی ماڈل 3 اور ماڈل Y کاروں کی ترسیل کے انتظار کے وقت کو کم کر دیا ہے کیونکہ اس نے پروڈکشن لائنوں کو اپ گریڈ کرنے کے بعد اپنے شنگھائی پلانٹ میں آؤٹ پٹ کو بڑھایا ہے۔

ریئر وہیل ڈرائیو ماڈل Y اسپورٹ یوٹیلیٹی گاڑی کے لیے انتظار کا وقت اب چار سے آٹھ ہفتے ہے، جب کہ SUV اور ماڈل 3 سیڈان کے دوسرے ورژن کے خریداروں کو 12 سے 20 ہفتے انتظار کرنا ہوگا۔ ٹیسلا نے پہلے کہا تھا کہ چین میں خریدار کو سب سے زیادہ فروخت ہونے والے ماڈلز کا آرڈر دینے کے بعد آٹھ سے 24 ہفتوں تک انتظار کرنا پڑتا ہے۔

ٹیسلا نے انتظار کے مختصر وقت کی تصدیق کی، جس کا انکشاف کمپنی کی چینی ویب سائٹ پر کیا گیا، اس کی ایک وجہ اس کے شنگھائی پلانٹ میں آؤٹ پٹ ریمپ اپ کا حوالہ دیا۔

کمپنی نے کہا کہ کار ساز عام طور پر ہر سہ ماہی کے آخر میں چینی صارفین کو شنگھائی میں تیار ہونے والی اپنی زیادہ کاریں فراہم کرتا ہے، جس سے ڈیلیوری میں بھی تیزی آتی ہے۔

ٹیسلا نے اپنے شنگھائی پلانٹ میں پروڈکشن لائنوں کا ایک بڑا اپ گریڈ مکمل کر لیا ہے، جو کہ اس کا سب سے زیادہ پیداواری مرکز ہے، اور ہر ہفتے 22,000 ماڈل 3 اور ماڈل Y کاروں کو ملا کر بنانے کے ہدف کے ساتھ پیداوار کو بڑھا رہا ہے۔

چیف ایگزیکٹیو ایلون مسک نے کہا ہے کہ کمپنی کے لیے مانگ کے مقابلے پیداوار ایک بڑا چیلنج ہے۔ یہ اپنے برلن اور ٹیکساس پلانٹس میں پیداوار بڑھانے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے، جبکہ شنگھائی میں دو ماہ کے COVID-19 لاک ڈاؤن کے دوران پیداوار میں ہونے والے نقصان نے دوسری سہ ماہی میں ٹیسلا کے منافع کے مارجن کو نقصان پہنچایا۔

کمپنی نے شمالی امریکہ سے باہر اپنے سائبر ٹرک کے آرڈر لینا بند کر دیا ہے، اور امریکہ اور کینیڈا میں ماڈل 3 لانگ رینج والی گاڑیوں کے لیے بھی بڑی ڈیلیوری بیک لاگ کا حوالہ دیتے ہوئے.


ِ
#Tesla #چین #میں #ماڈل #کے #لیے #ڈیلیوری #کا #وقت #ہفتے #یا #اس #سے #زیادہ #کر #دیتا #ہے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371803/tesla-cuts-delivery-waiting-time-for-model-y-in-china-to-a-minimum-of-4-weeks)

جواب دیں