Ten Hag Man Utd کو ‘بحال’ کرنے کی حمایت کرتا ہے۔


مانچسٹر یونائیٹڈ کے نئے منیجر ایرک ٹین ہیگ نے کہا کہ وہ پراعتماد ہیں کہ وہ سیزن کے پہلے دو گیمز ہارنے کے باوجود جدوجہد کرنے والی پریمیئر لیگ کی ٹیم کی قسمت بحال کر سکتے ہیں، اس کے بعد روایتی حریف لیورپول کے ساتھ۔ انگلینڈ کا سب سے کامیاب کلب پچھلے پانچ سالوں میں ٹرافی جیتنے میں ناکام رہا ہے، اور فی الحال صرف ویسٹ ہیم یونائیٹڈ – جس نے تین کھیلے ہیں، تین ہارے ہیں – سٹینڈنگ میں یونائیٹڈ سے نیچے ہے۔ نامناسب آغاز کے باوجود، اور کئی کھلاڑیوں کو لانے کے لیے کلب کی جدوجہد کے باوجود کہ ٹین ہیگ اپنی ٹیم کو مضبوط کرنا چاہتا ہے، ڈچ مین کا اصرار ہے کہ وہ جس کام کا سامنا کر رہا ہے اس کی شدت سے وہ بے خوف ہے۔

"میں یہاں کلب کی مدد کرنے اور کلب کی بحالی کے لیے ہوں،" ٹین ہیگ نے لیورپول کے خلاف پیر کے ہوم گیم سے پہلے نامہ نگاروں کو بتایا کہ ایک ہنگامہ خیز آغاز بھی ہوا ہے۔

"میں یہ چیلنج چاہتا تھا۔ میں جانتا تھا کہ یہ مشکل ہونے والا ہے لیکن میں یہ چاہتا تھا، کیونکہ میرے کیریئر میں، میں نے جہاں بھی شروع کیا، شروع کرنا مشکل تھا لیکن میں نے اسے مکمل کر لیا، اور مجھے یقین ہے کہ میں نے اسے یہاں بھی انجام دیا ہے۔

"لہذا میں نے پروجیکٹ کا انتخاب کیا اور میں جانتا ہوں کہ یہ ایک عمل ہے۔ میں اس منصوبے پر قائم رہوں گا، ہمارے پاس جو فلسفہ ہے۔ مجھے کھلاڑیوں کے ساتھ تعاون پر بھروسہ ہے بلکہ میرے ارد گرد کی ٹیم میں بھی، جیسے کوچز اور ڈائریکٹرز۔"

یونائیٹڈ کو گزشتہ ہفتے برینٹ فورڈ کے ہاتھوں 4-0 سے شکست ہوئی تھی، اور اس نقصان کے بعد، ٹین ہیگ نے اسکواڈ کے لیے ایک دن کی چھٹی منسوخ کر دی اور ایک اضافی تربیتی سیشن کا شیڈول کیا۔

"میں نے یہ فیصلہ ہفتہ کو کیا۔ کھیل کے دوران جب میں نے کارکردگی دیکھی تو مانچسٹر یونائیٹڈ کے لیے یہ معیار نہیں ہے اور یہ میرا معیار نہیں ہے،" ڈچ نے کہا. "ہمیں اسے تبدیل کرنا ہوگا اور مجھے ٹیم اور کھلاڑیوں کو یہ سکھانا ہوگا کہ وہ معیار کیا ہے۔"


ِ
#Ten #Hag #Man #Utd #کو #بحال #کرنے #کی #حمایت #کرتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں