Ten Hag Man Utd سے رویہ کی تبدیلی کا مطالبہ کرتا ہے۔

مانچسٹر:

مانچسٹر یونائیٹڈ کے مینیجر ایرک ٹین ہیگ نے گزشتہ ہفتے کے آخر میں برینٹ فورڈ کے ہاتھوں 4-0 کی شرمناک شکست میں اپنے کھلاڑیوں کے رویے کی مذمت کی کیونکہ اس نے لیورپول کے ساتھ پیر کے تصادم میں جواب کا مطالبہ کیا۔

ڈچ مین 100 سالوں میں کسی بھی نئے یونائیٹڈ مینیجر کی بدترین شروعات کرنے کے بعد اپنے ابتدائی دونوں گیمز ہارنے کے بعد 30 سالوں میں پہلی بار پریمیئر لیگ کے نچلے حصے میں ریڈ ڈیولز کو چھوڑ کر جا رہا ہے۔

برینٹ فورڈ کے کھلاڑیوں نے مکھیوں کے لیے ایک مشہور جیت میں 13.8 کلومیٹر زیادہ کا فاصلہ طے کیا اور ٹین ہیگ نے مبینہ طور پر ایک منصوبہ بند دن کی چھٹی منسوخ کرتے ہوئے جواب دیا کہ اس کے اسکواڈ کو گزشتہ ہفتہ کو شکست کے اگلے دن اس فاصلے پر دوڑایا جائے۔

"میں یقینی طور پر خوش نہیں تھا،” ٹین ہیگ نے جمعہ کو اپنی میچ سے پہلے کی پریس کانفرنس میں کہا۔ "بنیادی چیزیں اچھی ہونی چاہئیں اور اس کا آغاز صحیح رویہ سے ہونا چاہیے۔

"آپ کو پچ پر لڑنے کے جذبے کی ضرورت ہے اور میں نے اسے ایک منٹ سے نہیں دیکھا۔

"کھلاڑیوں نے اچھا نہیں کھیلا، بہت کچھ غلط ہوا، جب رویہ ٹھیک نہیں ہے تو آپ کو کسی چیز کے بارے میں بات کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔”

یونائیٹڈ کا میدان میں سیزن کا تباہ کن آغاز ٹرانسفر مارکیٹ میں مایوس کن موسم گرما کے بعد ہوا ہے کیونکہ بارسلونا کے فرینکی ڈی جونگ کا پیچھا ناکامی پر ختم ہوتا دکھائی دے رہا ہے۔

تاہم، ایسا لگتا ہے کہ انگلش جنات لا لیگا سے ایک اور مڈفیلڈر کو ریال میڈرڈ کے کیسمیرو کے ساتھ میدان میں اتارنے کے لیے تیار ہیں جو کہ 70 ملین یورو (£51 ملین، $61 ملین) تک بڑھ سکتی ہے۔

ٹین ہیگ نے برازیلی بین الاقوامی کی آمد پر تبصرہ کرنے سے انکار کر دیا، لیکن کلب کے پریشان مالکان، گلیزر فیملی کے لیے تعاون کی پیشکش کی۔

لیورپول میچ سے پہلے اولڈ ٹریفورڈ کے باہر بڑے پیمانے پر احتجاج کا منصوبہ بنایا گیا ہے جس کے حامیوں نے افسانوی سابق مینیجر ایلکس فرگوسن کے ریٹائر ہونے کے بعد سے ایک دہائی کے زوال کے لیے امریکیوں پر انگلی اٹھائی ہے۔

"میں صرف یہ کہہ سکتا ہوں کہ مالکان جیتنا چاہتے ہیں،” ٹین ہیگ نے مزید کہا۔ "شائقین، ہم انہیں کلب کے پیچھے چاہتے ہیں۔

"میں کبھی کبھی سمجھ سکتا ہوں لیکن میں کلب میں اتنا لمبا نہیں ہوں کہ میں تمام پس منظر دیکھ سکوں، لیکن ہمیں ایک ساتھ لڑنا ہے لہذا ہمیں متحد ہو کر لڑنا ہے۔”

انتھونی مارشل واپسی کے لیے فٹ ہیں، ٹین ہیگ کو ایک اور بڑی کال کے ساتھ چھوڑ کر یہ فیصلہ کرنے کے لیے کہ آیا کرسٹیانو رونالڈو کو شروع کرنا ہے۔

پانچ بار کے بیلن ڈی اور جیتنے والے نے یونائیٹڈ کے سیزن کے ابتدائی دو گیمز میں حصہ لیا ہے لیکن پھر بھی وہ ٹرانسفر ونڈو بند ہونے سے پہلے اولڈ ٹریفورڈ سے دور جانے کی کوشش کر رہا ہے۔


ِ
#Ten #Hag #Man #Utd #سے #رویہ #کی #تبدیلی #کا #مطالبہ #کرتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں