92

مائیکروسافٹ کا کہنا ہے کہ وہ مارچ میں ونڈوز 7 اور 8 میں OneDrive اپ ڈیٹس کو ختم کر دے گا۔

مائیکروسافٹ کا کہنا ہے کہ ونڈوز، 7، 8، یا 8.1 پر OneDrive کے صارفین یکم مارچ 2022 سے اپنے مواد کو کلاؤڈ سے مطابقت پذیر نہیں کر پائیں گے، اس کے ٹیک کمیونٹی فورم پر ایک بلاگ پوسٹ کے مطابق۔ OneDrive کو مزید اپ ڈیٹس موصول نہیں ہوں گے اگر یہ ایسے سسٹم پر چل رہا ہے جس میں Windows 10 یا Windows 11 انسٹال نہیں ہے۔

فائلیں اب بھی OneDrive ایپ سے قابل رسائی ہوں گی چاہے آپ ونڈوز کا کون سا ورژن استعمال کر رہے ہوں — وہ اب خود بخود کلاؤڈ پر اپ لوڈ نہیں ہوں گی۔ OneDrive کے ساتھ کسی بھی مسئلے سے بچنے کے لیے، مائیکروسافٹ اگلے سال مارچ سے پہلے ونڈوز کے نئے ورژن میں اپ گریڈ کرنے کی تجویز کرتا ہے۔ جہاں تک ان سسٹمز کا تعلق ہے جو ونڈوز 10 یا ونڈوز 11 کو چلانے کے قابل نہیں ہیں، مائیکروسافٹ کا کہنا ہے کہ صارفین اب بھی اپنی فائلوں کو OneDrive ویب ایپ پر اپ لوڈ کرکے بیک اپ لے سکتے ہیں۔

اپ ڈیٹس کو روکنے اور مطابقت پذیری کی صلاحیت کے علاوہ، Windows 7، 8، اور 8.1 پر OneDrive یکم جنوری کو سپورٹ سے محروم ہو جائے گی۔ مائیکروسافٹ کے مطابق، تبدیلی کی وجہ “نئی ٹیکنالوجیز اور آپریٹنگ سسٹمز پر وسائل کو مرکوز کرنا، اور صارفین کو تازہ ترین اور محفوظ تجربہ فراہم کرنا ہے۔”

Print Friendly, PDF & Email