Spurs ستارے ‘ناقابلِ نظر’ نہیں ہیں، کونٹے نے خبردار کیا۔

لندن:

انتونیو کونٹے نے اپنے ٹوٹنہم اسٹارز کو خبردار کیا ہے کہ اسپورٹنگ لزبن میں چیمپئنز لیگ کی شکست کے بعد کوئی بھی ناقابل شکست نہیں ہے۔

کونٹے کی ٹیم اس سیزن میں تمام مقابلوں میں آٹھ گیمز میں اپنی پہلی شکست سے ٹکرا گئی کیونکہ اسپورٹنگ نے منگل کو 2-0 سے جیتنے کے لیے اسٹاپیج ٹائم میں دو بار اسکور کیا۔

اگرچہ ٹوٹنہم پرتگال کے دورے سے پہلے اچھی فارم میں تھا، لیکن جنوبی کوریا کے فارورڈ سون ہیونگ من کی فارم پر تشویش پائی جاتی ہے۔

گزشتہ سیزن میں پریمیئر لیگ کے مشترکہ ٹاپ اسکورر کے طور پر ختم ہونے کے بعد بیٹا اس مدت میں ایک بھی گول کرنے میں ناکام رہا ہے۔

ہیری کین نے اسپورٹنگ میں شکست کے کئی مواقع بھی گنوا دیے اور کونٹے نے جلدی سے یہ واضح کر دیا کہ وہ اپنے بہترین کھلاڑیوں سے بھی خراب فارم کے مستقل ادوار کو برداشت نہیں کریں گے۔

کونٹے نے جمعرات کو نامہ نگاروں کو بتایا کہ "ایسے کوئی کھلاڑی نہیں ہیں جو گرا نہیں سکتے۔ یہ بہت واضح ہونا چاہیے۔”

"اگر میں یہ کہہ رہا ہوں تو یہ صرف اپنے کھلاڑیوں کی حفاظت کے لیے ہے اور انھیں ہر لمحہ سرفہرست رہنے کا موقع فراہم کرنا ہے۔

"پھر آپ اچھی طرح جانتے ہیں کہ آپ ایک کھیل اچھی طرح سے کھیل سکتے ہیں، دوسرا آپ اسکور کر سکتے ہیں، دوسرا نہیں، لیکن میرا کام اپنے کھلاڑیوں کی حفاظت اور ٹیم کی حفاظت کرنا ہے۔

"چیمپیئنز لیگ میں وہ ہمیشہ بڑے کھیل ہوتے ہیں اور اس وجہ سے مجھے اپنے تمام کھلاڑی دستیاب ہونے کی ضرورت ہے۔

"مجھے گردش کے لیے دستیاب اپنے تمام کھلاڑیوں کی ضرورت ہے کہ وہ ہر لمحہ تیار رہیں جب میں انہیں کھیلنے اور ٹیم کے لیے، کلب کے لیے، شائقین کے لیے، ہر ایک کے لیے اچھا کھیلنے کے لیے بلاتا ہوں۔”

کونٹے کو یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ ٹوٹنہم کے کھلاڑیوں کو شکست کے بعد بہت غصہ آیا اور اس نے ان سے مطالبہ کیا کہ وہ اپنی مایوسی کو باؤنس بیک کے نتیجے میں ایندھن دینے کے لیے استعمال کریں جب لیسٹر نے ہفتے کے روز پریمیئر لیگ کے تصادم کے لیے شمالی لندن کا دورہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ اس وجہ سے ہمیں تھوڑا ناراض ہونا پڑے گا، کوشش کرنی ہوگی اور اچھا ردعمل دینا ہوگا کیونکہ اب ہمارے پاس پریمیئر لیگ میں ایک اور گیم کھیلنے کا امکان ہے اور ہمارے لیے جیت حاصل کرنا ضروری ہے۔

"اس کے ساتھ ہی آپ جانتے ہیں کہ آپ لیسٹر کے خلاف کھیل رہے ہیں۔ ہم برینڈن راجرز کے بارے میں بات کر رہے ہیں، جو واقعی ایک اچھے مینیجر ہیں، جنہوں نے اپنے کیریئر میں بہت کچھ جیتا، اس وجہ سے ہمیں بہت زیادہ توجہ دینا ہوگی۔”


ِ
#Spurs #ستارے #ناقابل #نظر #نہیں #ہیں #کونٹے #نے #خبردار #کیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں