Wahab Riaz Pakistani cricketer 9

وہاب ریاض کی ٹیسٹ کرکٹ میں واپسی پر آمادگی

پاکستان کے بائیں ہاتھ کے تیز بالر ، وہاب ریاض کی ٹیسٹ کرکٹ میں واپسی پر آمادگی ،اگر ٹیم کو اس کی ضرورت ہو تو ، اس سال انگلینڈ کے دورے پر۔

پاکستان کے تیز گیند باز ، وہاب ریاض نے ضرورت محسوس ہونے پر انگلینڈ کے خلاف سیریز کے لئے ٹیسٹ کرکٹ میں واپسی قبول کرلی ہے۔ ریاض کو انگلینڈ کے دورے کے لئے ایک توسیعی ٹیم میں 28 دیگر کھلاڑیوں کے ساتھ نامزد کیا گیا تھا جو تین ٹیسٹ اور تین ٹی ٹونٹی میچوں پر مشتمل ہے۔

ریاض ، جنہوں نے پچھلے سال کھیل کے سب سے طویل فارمیٹ سے غیر یقینی وقفے سے قبل تین سالوں میں صرف چار ٹیسٹ کھیلے تھے ، انہوں نے کہا کہ پاکستان کے لئے کھیلنا ہمیشہ ان کی ترجیح ہے۔

ریاض نے پی سی بی کے تعاون سے ایک ویڈیو ٹیلی کانفرنس میں گفتگو کرتے ہوئے کہا ، “پاکستان کرکٹ بورڈ نے مجھ سے ٹیسٹ کرکٹ کھیلنے کے لئے (انگلینڈ میں) ضرورت پڑنے پر بات کی ، اور پاکستان کے لئے کھیلنا ہمیشہ کی ترجیح ہے لہذا میں نے بغیر کسی تاخیر کے ہاں کہا ،” ریاض نے پی سی بی کے تعاون سے ایک ویڈیو ٹیلی مواصلات میں گفتگو کیا۔

انہوں نے کہا کہ پچھلے سال ترجیح مختلف نہیں تھی۔ میں اس انتظامیہ کے آنے سے چار ، چار سال پہلے پچھلے تین ، چار سالوں میں ٹیسٹ کرکٹ نہیں کھیل رہا ، لہذا ترجیح یہ تھی کہ وائٹ بال کرکٹ پر توجہ دی جائے۔

ریاض پہلے پاکستان کرکٹ سے اپنا مرکزی معاہدہ کھو بیٹھا تھا ، لیکن اس نے اس حقیقت پر زور دیا کہ پاکستان کے لئے کھیلنا اس سے زیادہ اہمیت رکھتا ہے۔ “یقینا مرکزی رابطہ کھلاڑی کو فوائد فراہم کرتا ہے۔ لیکن پاکستان کے لئے کھیلنا میرے لئے سب سے اہم ہے اور مجھے ٹیم میں منتخب کرکے ایک بار پھر یہ آپشن مل گیا ہے۔
34 سالہ ریاض نے بطور سینئر کھلاڑی کی حیثیت سے ، ٹیم کی ضروریات کو اولین ترجیح دینے میں ایک مثال قائم کرنا چاہتے تھے۔

“ایک سینئر کھلاڑی کی حیثیت سے ، میں ایک مثال بنانا چاہتا تھا کیونکہ یہ سب پاکستان کے لئے ہونا ہے ، اپنے لئے نہیں اور گیند کا رنگ بھی اہمیت نہیں رکھتا۔” 2010 میں ریڈ بال کیریئر حاصل کرنے کے بعد 34.50 کی اوسط۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں