psl 6 postponed 135

پاکستان سوپر لیگ (پی ایس ایل) کے میچز کو بائیو سیفٹی بلبلا میں کورونا وائرس پھیلنے کے باعث ملتوی کرنا پڑا

کراچی: جیسا کہ پاکستان سوپر لیگ (پی ایس ایل) کے میچز کو بائیو سیفٹی بلبلا میں کورونا وائرس پھیلنے کے باعث ملتوی کرنا پڑا ، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) بقیہ 20 میچز کے انعقاد کے لئے ونڈو تلاش کررہا ہے۔

ذرائع کے مطابق ، مئی 2021 میں باقی میچوں کے انعقاد کا سب سے زیادہ امکان ہے ، تاہم ، پی سی بی کے لئے اس کا سامنا کرنا مشکل ہوگا۔

ایک ذرائع نے بتایا ، “پی سی بی زمبابوے کے خلاف سیریز کے بعد مئی کے دوسرے ہفتے میں ونڈو کا انتخاب کرسکتا ہے۔”

اگر پی سی بی نے مئی کے لئے ونڈو کا انتخاب کیا ، جو ذرائع کے مطابق – بہت زیادہ امکان ہے تو ، ٹیموں کو آئی پی ایل میں کچھ کھلاڑیوں سے ہارنا پڑ سکتا ہے۔

کرس لین ، فاف ڈو پلیسیس ، عمران طاہر ، کرس گیل ، بین کٹنگ ، ڈیوڈ ملر ، محمد نبی ، راشد خان ، مجیب الرحمن اور ڈین کرسچن کو بھی آئی پی ایل میں کھیلنے کے لئے مسودہ تیار کیا گیا ہے۔

اگر ایسا ہی منظر نامہ ہوتا ہے تو ، پی سی بی فرنچائزز کو متبادل کھلاڑیوں کا انتخاب کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

نیوزی لینڈ کے خلاف سیریز آنے سے قبل پی سی بی نے ایک اور ونڈو جس کی تلاش کرنے کی کوشش کی ہے وہ ستمبر ہے۔

پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے پہلے کہا تھا کہ بورڈ پی ایس ایل کے بقیہ میچوں کے انعقاد کے لئے ایک مناسب ونڈو تلاش کرنے کے لئے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر کام کرے گا۔

“اگر آپ ونڈو ڈھونڈنا چاہتے ہیں تو ، آپ بہت زیادہ کرکٹ کھیل رہے ہیں۔ آپ کو کھلاڑیوں کے کام کے بوجھ کے بارے میں بھی سوچنا پڑے گا۔ آپشنز موجود ہیں اور ہم کسی نتیجے پر پہنچنے سے پہلے ان کو اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ تلاش کریں گے۔ ، “انہوں نے کہا تھا