Roglic نے چوتھے Vuelta a Espana ٹائٹل کو نشانہ بنایا

UTRECHT:

سائیکلنگ کا Vuelta a Espana جمعہ کو دفاعی چیمپئن پریموز روگلک کے ساتھ پہاڑی 3,280 کلومیٹر کے راستے پر بے مثال چوتھی فتح کا تعاقب کرتے ہوئے شروع ہوا، تاہم، نیدرلینڈز کے فلیٹ لینڈز سے شروع ہوتا ہے۔

بڈاپیسٹ میں گیرو ڈی اٹالیا اور کوپن ہیگن میں ٹور ڈی فرانس کے شروع ہونے کے بعد، دونوں سڑک کے کنارے شائقین کی حمایت کے لیے، سیزن کے آخری عظیم الشان دورے کا آغاز 21 روزہ اوڈیسی کے ساتھ 23 کلومیٹر کی ٹیم ٹائم ٹرائل کے ساتھ Utrecht کے ارد گرد ہوتا ہے۔

یہ سلووینیائی روگلک کی جمبو ٹیم کے لیے گھر کا علاقہ ہے۔ وہ ڈچ میں مقیم ہیں اور ان میں تین ڈچ سوار سام اومن، رابرٹ گیسنک اور مائیک ٹیونسن شامل ہیں۔

جمبو کے ڈائریکٹر میریجن زیمن نے کہا، "ہمارے پاس شروع میں ایک اچھی اور متوازن ٹیم ہے جو تمام شعبوں میں پرائموز کی بہترین مدد کر سکتی ہے۔”

فلیٹ ڈچ علاقے کا مطلب ہے کہ مرحلے دو اور تین بڑے پیمانے پر سپرنٹ میں ختم ہونے کا امکان ہے، لہذا ہوم سرزمین پر جمبو کا بہترین موقع ابتدائی دن ٹیم ریس ہے۔

23 ٹیمیں، جو 184 سواروں کے ساتھ شروع ہوتی ہیں، پیر کو اسپین منتقل ہو جاتی ہیں، اور درمیانے یا اونچے پہاڑوں میں اگلے آرام کے دن سے پہلے تمام چھ مراحل کے ساتھ ایک ساتھ چڑھنا شروع کر دیتی ہیں۔

ریس باسکی ملک اور آسٹوریاس کے ناہموار علاقوں سے گزرتی ہے، جہاں کافی تعداد میں ڈچ شائقین کی آمد متوقع ہے۔

پانچویں مرحلے کا اختتام بلباؤ میں، فرینک گیری کے تاریخی گوگن ہائیم میوزیم کے قریب ہوتا ہے، جو اپنی 25 ویں سالگرہ منا رہا ہے۔

استوریاس میں آٹھ اور نو مرحلے کوہ پیماؤں کو سنجیدہ وقت حاصل کرنے کا موقع فراہم کرتے ہیں۔

دوسرے آرام کے دن کے بعد، دوڑ جنوب کی طرف بڑھ جاتی ہے جہاں درجہ حرارت کی قسم جس نے ٹور ڈی فرانس کو متاثر کیا وہ ایک رول ادا کر سکتا ہے۔

اسٹیج 10 پر ایک انفرادی ٹائم ٹرائل کو ایک معمولی ہلچل فراہم کرنی چاہیے جب کہ چٹان پر بیٹھا شہر رونڈا اسٹیج 13 کے آغاز کی میزبانی کرتا ہے۔

اندلس کے سیرا نیواڈا میں 2,500 میٹر سے زیادہ اونچی پہاڑی چوٹی کا فنش اسٹیج 15 پر کچھ ڈرامہ پیش کر سکتا ہے۔

میڈرڈ کی طرف سڑک پر آخری شو ڈاؤن بنانے کے لیے ڈیزائن کردہ چڑھائیوں کی ایک سیریز کے ساتھ ریس صرف اسٹیج 20 پر طے کی جا سکتی ہے۔

Quick Step Starlet Remco Evenepoel نے 22 سال کی عمر میں اپنے پہلے گرینڈ ٹور کو نشانہ بنایا اور پیر کو روگلک کو فٹ قرار دینے سے قبل فتح کے لیے بکیز کی ٹپ تھی۔

21 دن کے ٹور کی سختیاں ایونپول کا امتحان لیں گی، جس نے کئی چھوٹے دوروں میں کامیابی حاصل کی ہے، لیکن اس کی سرپرستی عالمی چیمپئن جولین الافیلپ، شریک رہنما کے طور پر کریں گے۔

کوئیک سٹیپ کے اسپورٹس ڈائریکٹر کلاس لوڈویک نے کہا، "وہ پسندیدہ کے طور پر شروع نہیں کرتا ہے، اور ہم اسے دن بہ دن لے جائیں گے۔”

"یہ اس کے لیے بالکل نیا ایڈونچر ہے،” لوڈ وِک نے اس سیزن میں 11 جیت کے ساتھ سوار کے بارے میں کہا، جس میں لیج-بسٹوگنے-لیج میں شاندار فتح بھی شامل ہے۔

گیرو کے سابق چیمپیئن رچرڈ کاراپز ایک نوجوان انیوس کی قیادت کر رہے ہیں اور مئی میں گیرو میں ایک چھوٹی سی مس کے بعد، موجودہ اولمپک چیمپئن کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

Ineos کے ڈائریکٹر روڈ ایلنگ ورتھ کو توقع ہے کہ "ویلٹا کا ایک دلچسپ ایڈیشن” کچھ "شاندار ریسنگ” کے ساتھ۔

طاقتور رولر Dylan van Barle اور کوہ پیما Pavel Sivakov اور Tao Geoghegan Hart ایک دوسری صورت میں نوجوان Ineos لائن اپ میں کافی بیک اپ فراہم کرتے ہیں۔

گیرو چیمپئن آسٹریلیا کے جے ہندلے اور برطانوی کوہ پیما سائمن یٹس دونوں کے پاس کم از کم پوڈیم شاٹ کو نشانہ بنانے کی اسناد ہیں۔

لیکن ایگن برنال، جوناس وِنجیگارڈ اور تادیج پوگاکر کے ساتھ سائیکلنگ کے بہت سے مشہور رائیڈرز غائب ہیں جو اس وولٹا سے باہر ہیں۔


ِ
#Roglic #نے #چوتھے #Vuelta #Espana #ٹائٹل #کو #نشانہ #بنایا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371643/roglic-targets-fourth-vuelta-a-espana-title)

جواب دیں