PS VR گیمز VR 2 کے ساتھ ہم آہنگ نہیں ہوں گے: Sony

نئے Sony PS VR2 کی اگلے سال آمد متوقع ہے، لیکن اگلی نسل کا ورچوئل رئیلٹی ہیڈسیٹ پرانے PS VR گیمز کے ساتھ مطابقت نہیں رکھتا۔

سونی ہیڈسیٹ نے اس ہفتے ٹوکیو گیم شو میں اپنا آغاز کیا، جبکہ کمپنی نے چند مزید ٹائٹلز کا بھی انکشاف کیا جو جلد ہی پلیٹ فارم پر لانچ ہونے والے ہیں۔ تاہم، آنے والے گیجٹ کا واحد منفی PS VR گیمز کے پچھلے ماڈل کے ساتھ اس کی عدم مطابقت ہے۔

پلے اسٹیشن کے سینئر نائب صدر ہیداکی نیشینو، ایک میں پلے اسٹیشن پوڈ کاسٹ انہوں نے کہا، "PS VR گیمز PS VR2 کے ساتھ مطابقت نہیں رکھتے کیونکہ PS VR2 کو واقعی اگلی نسل کا VR تجربہ فراہم کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ PS VR2 میں بہت زیادہ جدید خصوصیات ہیں، جیسے [an] ہیپٹک فیڈ بیک اور اڈاپٹیو ٹرگرز کے ساتھ بالکل نیا کنٹرولر، اندر سے باہر ٹریکنگ، آئی ٹریکنگ، 3D آڈیو ایک ساتھ آرہا ہے اور یقیناً 4K HDR۔ اس کا مطلب ہے کہ PS VR2 کے لیے گیمز تیار کرنے کے لیے اصل PS VR سے بالکل مختلف انداز کی ضرورت ہوتی ہے۔

صرف چند گیمز ہیں جو نئے ماڈل پر کام کریں گی، لیکن اس کا مطلب یہ ہوگا کہ کھلاڑیوں کو پرانے گیمز کھیلنے کے لیے اپنے PS VR ہیڈسیٹ رکھنے کی ضرورت ہوگی۔ مزید برآں، گیمز کی ایک محدود لائبریری، کھلاڑیوں کو نیا ہیڈسیٹ خریدنے کے لیے پرجوش نہیں کر سکتی ہے۔

کے مطابق Engadget، دونوں ہیڈسیٹ مختلف ٹریکنگ طریقوں، کنٹرولرز، کیمروں اور روشنی پر مبنی ٹریکنگ کے ساتھ بالکل مختلف ہیں۔


ِ
#گیمز #کے #ساتھ #ہم #آہنگ #نہیں #ہوں #گے #Sony

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں