Netflix کلاؤڈ گیمنگ کی تلاش کر رہا ہے۔

ایک حالیہ ملازمت کی فہرست میں، Netflix نے کلاؤڈ گیمنگ کے ماہرین کو شامل کیا ہے جو ایک نئے منصوبے کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے کمپنی تلاش کر رہی ہے۔

پروٹوکول لکھا کہ جاب لسٹنگ کلاؤڈ گیمنگ چیلنجز سے نمٹنے کا تجربہ رکھنے والے سیکیورٹی پروڈکٹ مینیجر کی تلاش کر رہی تھی، ایک انجینئر جو Netflix کی کلاؤڈ گیمنگ سروس کو سپورٹ کر سکے، اور کچھ اور۔

کلاؤڈ گیمنگ سروس کا آغاز Netflix کو موبائل سے آگے برانچ کرنے اور گیم کنسولز پر انحصار کیے بغیر ٹی وی اور پی سی گیمز میں جانے کے قابل بنائے گا۔

سے بات کرتے ہوئے ۔ ٹیک کرنچکمپنی نے کہا، "ہم ہمیشہ اپنی ٹیموں میں شامل ہونے کے لیے بہترین ٹیلنٹ کی تلاش میں رہتے ہیں اور اپنے ممبر کے تجربے کو بڑھانے کے لیے مسلسل نئے پروڈکٹ کے مواقع تلاش کر رہے ہیں۔ ہمارے پاس اس وقت اشتراک کرنے کے لیے اور کچھ نہیں ہے۔‘‘

اگرچہ Netflix کے 1% سے بھی کم صارفین اس کے موبائل گیمز کھیلتے ہیں۔ اپٹوپیا، سائٹ نے اپنی گیمنگ لائبریری کو "انٹو دی بریچ” اور "آپ کی آنکھوں کے سامنے” شامل کرنے کے لیے بڑھا دیا ہے۔

کلاؤڈ گیمنگ گیمرز میں کافی مقبول ہو گئی ہے کیونکہ وہ قیمتی ہارڈ ویئر کی ادائیگی کیے بغیر گیمز تک رسائی کی اجازت دیتے ہیں۔ کے مطابق، عالمی کلاؤڈ گیمنگ مارکیٹ کا حجم 2030 تک 20.94 بلین ڈالر تک پہنچنے کی توقع ہے۔ ریسرچ اور مارکیٹس.


ِ
#Netflix #کلاؤڈ #گیمنگ #کی #تلاش #کر #رہا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں