MEDZnMORE کی tabiyat.pk اور CCL شراکت داری

سرکردہ فارماسیوٹیکل برانڈز MEDZnMORE’s tabiyat.pk اور سی سی ایل tabiyat.pk کے قابل اعتماد پلیٹ فارم کے ذریعے صارفین کو CCL کے ذریعے معیاری صحت کی دیکھ بھال کی مصنوعات تک رسائی میں مدد کے لیے شراکت داری کی ہے۔

معاہدے پر سی ای او MEDZnMORE اسد خان اور کمرشل ڈائریکٹر CCL محمد اکرم نے دستخط کیے۔ پارٹنرشپ ایونٹ کا انعقاد سی سی ایل کے لاہور آفس میں کیا گیا اور اس میں دونوں کمپنیوں کے سینئر ایگزیکٹوز نے شرکت کی۔

tabiyat.pk معروف ہیلتھ ٹیک اسٹارٹ اپ کا عمودی حصہ ہے۔ MEDZnMOREمعیاری صحت کی دیکھ بھال تک آسان رسائی فراہم کرکے پورے پاکستان میں صحت کی دیکھ بھال کو نئی شکل دینے کے وژن کے ساتھ قائم کیا گیا۔ 2020 میں قائم کیا گیا، آن لائن پلیٹ فارم نے پاکستان بھر میں صارفین کی خدمت کی ہے۔ انہوں نے آپریشنل ضروریات کو بغیر کسی رکاوٹ کے پورا کرنے کے لیے پورے پاکستان میں مقصد سے بنائے گئے درجہ حرارت پر قابو پانے والے گوداموں کی تعمیر میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کی ہے۔ اس اسٹارٹ اپ نے پہلے اپنی پری سیریز A راؤنڈ میں 11.5 ملین ڈالر حاصل کیے تھے، جو اسے پاکستان میں ہیلتھ ٹیک کی سب سے بڑی فنڈنگ ​​بناتا ہے۔

آن لائن پلیٹ فارم گیٹز فارما، جی ایس کے، شیلڈ، مدر کیئر، اور دیگر مارکیٹ لیڈرز کے ساتھ باوقار شراکت داری کا حامل ہے تاکہ صارفین کو اپنے صارفین کو صحت کی دیکھ بھال کی 100% مستند مصنوعات تک آسان اور سستی رسائی فراہم کی جا سکے۔ یہ پہل ملک میں جعلی ادویات کو ختم کرنے کے فارما کمپنی کے مشن سے ہم آہنگ ہے۔ اپنے صارفین کے لیے صحت کی دیکھ بھال تک رسائی کو بڑھانا۔

صف اول کے مینوفیکچررز کے ساتھ شراکت داری کے علاوہ، tabiyat.pk کے پاس پائپ لائن میں کئی دیگر قابل تعریف پروجیکٹس بھی ہیں تاکہ سامعین کو ان کے صحت کی دیکھ بھال کے اہداف کو بغیر کسی رکاوٹ کے پورا کرنے میں مدد ملے۔

جواب دیں