LIV گالف کے فیصلے پر میک ایلروئے: ‘عقل غالب ہے’

لندن:

ایک گولفر کے لیے جو PGA ٹور کے ترجمان کا کردار ادا کرنے سے لطف اندوز نہیں ہوتا، Rory McIlroy LIV گالف سیریز کے بارے میں اپنی رائے کے ساتھ لبرل رہا ہے اور وہ ساتھی جنہوں نے جہاز کو سرکٹ میں چھلانگ لگا دی ہے۔

بدھ بھی مختلف نہیں تھا۔ McIlroy نے عدالتی فیصلے سے خطاب کیا جس نے PGA ٹور کی تینوں کھلاڑیوں کی پابندی کو برقرار رکھا جنہوں نے FedEx کپ میں کھیلنے کے لیے عارضی پابندی کا حکم دائر کیا تھا۔

میمفس، ٹین میں اس ہفتے شروع ہونے والے پلے آف۔ "میرے مقام سے، عقل غالب تھی اور میں نے سوچا کہ یہ صحیح فیصلہ تھا،” میک ایلروئے نے بدھ کو کہا۔

"میرے خیال میں یہ ہمیں صرف اہم چیزوں پر توجہ مرکوز کرنے دیتا ہے، جو کہ گولف ہے، اور ہم سب آگے بڑھ سکتے ہیں نہ کہ اس طرح کے – اگلے چند ہفتوں تک اس سائیڈ شو کو جاری نہ رکھیں، جو کہ اچھا ہے۔”

LIV گالف کے اراکین تلور گوچ، ہڈسن سویفورڈ اور میٹ جونز TPC ساؤتھ وِنڈ میں پلے آف کے پہلے ایونٹ سینٹ جوڈ کلاسک میں کھیلنے کی امید میں کورٹ گئے۔ تینوں نے شامل ہونے کے لیے اہل ہو چکے تھے، یہاں تک کہ وہ صفوں کو توڑ کر LIV میں شامل ہو گئے۔

"مجھے لگتا ہے کہ اس ٹور کی رکنیت سے ناراضگی کہاں سے آتی ہے یہ حقیقت ہے کہ وہ بغیر کسی نتیجے کے یہاں واپس جانے کی کوشش کرنا چاہتے ہیں، اور کوئی بھی جس نے پی جی اے ٹور ہینڈ بک پڑھی ہے یا قواعد و ضوابط کی پابندی کی ہے، کہ ان کے ساتھ بہت غیر منصفانہ محسوس کریں گے، "میکلروئے نے کہا۔

"یہ کل ٹور اور ممبرشپ کی اکثریت کے لیے اچھا دن تھا۔” McIlroy سے بعد میں پوچھا گیا کہ کیا اس نے ٹور کے حقیقی ترجمان ہونے کے موقع سے لطف اندوز ہوئے یا اس سے لطف اندوز ہوئے۔ "واقعی نہیں،” McIlroy نے کہا.

"مجھے ایسا نہیں لگتا کہ یہاں پر رہنا اور ٹور کے لیے کھڑے رہنا یا ترجمان بننا میرا کام ہے۔ یہ صرف اس طرح کا کردار ہے جس میں میں نے خود کو پایا، خاص طور پر اس سال پی جی اے ٹور بورڈ پر آنا، یہ ایک تھا ایسا کرنے پر راضی ہونے کا بہت اچھا وقت ہے۔”


ِ
#LIV #گالف #کے #فیصلے #پر #میک #ایلروئے #عقل #غالب #ہے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370550/mcilroy-on-liv-golf-ruling-common-sense-prevailed)

جواب دیں