LIV کا مقابلہ کرنے کے لیے مزید PGA تبدیلیاں

واشنگٹن:

PGA ٹور نے بدھ کو مزید تبدیلیوں کا اعلان کیا تاکہ ٹاپ گولفرز کو ایک دوسرے کے خلاف زیادہ کثرت سے کھیلنا ہو جس کا مقصد سعودی حمایت یافتہ حریف LIV گالف میں مزید کھوئی ہوئی صلاحیتوں کو روکنا ہے۔

پی جی اے کے سرفہرست کھلاڑی اگلے سال کم از کم 20 ایونٹس کھیلنے کا عہد کر رہے ہیں، بشمول 12 "بلند” ایونٹس بشمول $20 ملین کے اوسط پرس کے ساتھ، ٹور نے بدھ کو اعلان کیا۔

یہ اقدام ان اطلاعات کے درمیان سامنے آیا ہے کہ جولائی میں برٹش اوپن جیتنے والے آسٹریلیا کے عالمی نمبر دو کیمرون اسمتھ اس ہفتے کی ٹور چیمپئن شپ کے بعد سعودی حمایت یافتہ LIV گالف سیریز کے لیے روانہ ہونے والے مزید سات کھلاڑیوں میں شامل ہیں۔

فل میکلسن، ڈسٹن جانسن، بوبا واٹسن، برائسن ڈی چیمبو، بروکس کوپکا، سرجیو گارشیا، ہنرک سٹینسن، پیٹرک ریڈ اور لوئس اوستھوئزن ان کھلاڑیوں میں شامل ہیں جنہوں نے جون میں ڈیبیو کرنے والے LIV گالف میں شمولیت اختیار کی ہے۔

پی جی اے نے ان کھلاڑیوں پر غیر معینہ پابندی عائد کی جنہوں نے LIV ایونٹس میں حصہ لیا۔

پی جی اے کو امید ہے کہ اگلے ماہ بوسٹن اور شکاگو میں ہونے والے LIV گالف ایونٹس میں پیش کش پر ریکارڈ $25 ملین کا مقابلہ کرنے کے لیے پرس کو بڑھا کر مزید انحراف کا مقابلہ کرے گی۔

یو ایس پی جی اے ٹور کمشنر جے موناہن کی طرف سے بیان کردہ منصوبہ ایک دوسرے کے خلاف سرفہرست کھلاڑیوں کو کھڑا کرنے والے مزید ایونٹس تیار کرتا ہے اور گزشتہ ہفتے زخمی سپر اسٹار ٹائیگر ووڈس کی قیادت میں کھلاڑیوں کی میٹنگ کے بعد ہوتا ہے۔

چار بار کے بڑے فاتح Rory McIlroy نے کہا، "ہم سب نے پروڈکٹ کو مزید زبردست بنانے کے لیے زیادہ کثرت سے اکٹھے ہونے کا عہد کیا ہے۔”

"اس کمرے میں موجود ہر ایک نے محسوس کیا کہ یہ آگے بڑھنے کا بہترین راستہ ہے۔”

مونہان نے کہا کہ سرفہرست گولفرز چار مزید غیر متعینہ "بلند” ایونٹس میں کھیلنے کے لیے تیار ہیں، جس میں مجموعی طور پر 12، پلیئرز چیمپئن شپ، چار بڑے ٹورنامنٹس اور تین دیگر پی جی اے ایونٹس ہوں گے تاکہ کم از کم 20 ایونٹس کے شیڈول کو پُر کیا جا سکے۔

موناہن نے کہا، "ہمارے سرفہرست کھلاڑی اس دورے کے پیچھے مضبوطی سے ہیں، جو ہمارے مداحوں کو ایک بے مثال پروڈکٹ فراہم کرنے میں ہماری مدد کر رہے ہیں، جو 20 یا اس سے زیادہ ایونٹس میں بہترین کھلاڑیوں کو ایک دوسرے کے خلاف مقابلہ کرتے ہوئے دیکھنے کے لیے تمام تر لیکن ضمانت دیں گے۔”

"ایلیویٹڈ” ایونٹس میں 2023 کا چیمپئنز کا ٹورنامنٹ، ٹائیگر ووڈز کی میزبانی میں جینیسس انویٹیشنل، بے ہل پر آرنلڈ پامر انویٹیشنل، جیک نکلوس کی میزبانی میں یادگاری ٹورنامنٹ، WGC میچ پلے اور تین FedExCup پلے آف ایونٹس شامل ہوں گے۔

"جب میں ٹمپا بے بکینیرز گیم میں ٹیون کرتا ہوں، تو میں ٹام بریڈی کو فٹ بال پھینکتے ہوئے دیکھنے کی توقع کرتا ہوں۔ جب میں فارمولا 1 ریس میں حصہ لیتا ہوں، تو میں لیوس ہیملٹن کو کار میں دیکھنے کی توقع کرتا ہوں،” میک ایلروئے نے کہا۔


ِ
#LIV #کا #مقابلہ #کرنے #کے #لیے #مزید #PGA #تبدیلیاں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں