breaking news murree 28

کویت میں پھنسے ہوے پاکستانی تارکین وطن کی جلد واپسی کے لیے متعلقہ وزارتوں کو فوری اقدامات کے لیے ہدایات

اسپیکر قومی اسمبلی کا کویت میں پھنسے ہوے پاکستانی تارکین وطن کی جلد واپسی کے لیے متعلقہ وزارتوں کو فوری اقدامات کے لیے ہدایات۔

اسلام آباد ، 14 جون ، 2020: اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے کوویڈ 19 کی وباء کے سبب کویت میں پھنسے ہوئے پاکستانی تارکین وطن کی آسان وطن واپسی کا معاملہ متعلقہ وزراء سے اٹھایا۔ اسپیکر نے یہ معاملہ وزراء برائے ہوا بازی اور داخلہ کے علاوہ وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے اوورسیز پاکستانیز اور ہیومن ریسورس ڈویلپمنٹ کے ذریعہ کویت اور پاکستان کے مابین ہفتہ وار خصوصی پروازیں شروع کرنے کے لئے اٹھایا۔

کورونا وائرس مرض کی جاری لہر کے تناظر میں ، کویت میں پھنسے ہوئے پاکستانی تارکین وطن کی ایک کثیر تعداد اپنے وطن واپس جانے کا ارادہ رکھتی ہے اور مسلسل کویت سے خصوصی پروازوں کا باقاعدہ آپریشن کے اجرا کا مطالبہ کیا جا رہا ہے۔ بیرونی ممالک میں مقیم پاکستانی اپنے ممالک واپس جانے کے خواہشمند۔انہوں نے کہ کہا کہ تارکین وطن کی ایک بڑی تعداد بھی ایسی بھی موجود ہے جنھیں اپنے علاقوں میں علاقائی پاسپورٹ کے دفاتر کی عدم موجودگی میں اپنی سفری دستاویزات کی تجدید کے لئے طویل سفر کرنا پڑتا ہے۔

اسپیکر قومی اسمبلی نے تارکین وطن کی پریشانیوں کے تدارک کے لئے علاقائی پاسپورٹ دفاتر کا معاملہ وزیر داخلہ کے ساتھ بھی اٹھایا تاکہ علاقائی پاسپورٹ دفاتر کے نیٹ ورک کو بڑھایا جاسکے اور غریب تارکین وطن کی حقیقی شکایات کا مداوا کیا جا سکے۔ اسی طرح ، کویت سے آنے اور جانے والی باقاعدہ خصوصی پروازوں کے آپریشن کا معاملہ وزارت برائے ہوا بازی اور بیرون ملک مقیم پاکستانیوں اور انسانی وسائل کی ترقی کے پاس بھی اٹھایا گیا ہے تاکہ مسافروں کی آسانی سے وطن واپسی کو یقینی بنایا جاسکے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں