pm-imran-khan 30

وزیراعظم ریلیف فنڈ میں 186 ملین روپے جمع کروا چکی ہے

کورڈ19: پٹرولیم ڈویژن کا قومی ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے وزیراعظم ریلیف فنڈ میں 186 ملین روپے جمع کروا چکی ہے

پیٹرولیم ڈویژن نے ملک میں کرونا کے وبائی امراض کی روک تھام کے لئے جنگ میں حکومت پاکستان کو اپنی مکمل مدد فراہم کر رہی ہے-

آج پاکستان منرل ڈویلپمینٹ کارپوریشن کی جانب سے وزیراعظم کے فنڈ میں پچاس لاکھ روپے اور سوئی سدرن کیجانب سے تین کروڑ روپے کا عطیہ جمع کروایا گیا ۔ پاکستان منرل ڈویلپمینٹ کارپوریشن کے ایم ڈی قاضی ساجد محمود نے اعلان کرتے ہوئے کہا کہ اس رقم میں تمام ملازمین کی دو دن کی تنخواہ بھی بطور عطیہ شامل کی گئی ہے –

سوئی نادرن نے کل 38 ملین روپے کرونا ریلیف کارروائیوں کے لئے مختص کیے۔ جس میں سے 19 ملین روپے وزیراعظم کرونا ریلیف فنڈ میں جمع کراوئے اور 19 ملین روپے این ڈی ایم اے کو محتلف میڈیکل اشیاء کی خریداری کے لیے دیے گئے ۔

او جی ڈی سی ایل ، آئل اینڈ گیس ڈویلپمنٹ کمپنی لمیٹڈ نے وزیر اعظم ریلیف فنڈ میں وبائی امراض کوویڈ 19 کے لئے 53 ملین روپے رقم جمع کروائے ۔ کمپنی نے آئی 9 ، اسلام آباد میں ہاسٹل کی عمارت کو قرنطینہ/ آسولیشن یونٹ کے لئے جگہ کے استعمال کے ساتھ ادویات کی فراہمی ، میڈیکل اسٹاف کے لئے 50 پی پی ای کٹس ، تین وقت کا کھانا اور قائم قرنطینہ کے لئے کمپنی کی ایمبولینس بھی پیش کر دی ہے۔

پاکستان پیٹرولیم لمیٹڈ (پی پی ایل) نے کوویڈ 19 وبائی امراض کے خلاف صوبے میں ضروری سامان کی خریداری کے لئے سندھ کے چار اضلاع کے لئے 10 ملین روپے کی رقم صوبائی انتظامیہ کو پیش کی ہے۔

پاکستان اسٹیٹ آئل (پی ایس او) نے اس مشکل وقت میں قومی ذمہ داری کے جذبے کے ساتھ کوویڈ ۔19 کے لئے وزیر اعظم کے ریلیف فنڈ میں 50 ملین روپے کی امداد فراہم کی ہے۔

دونوں گیس کمپنیوں ، ایس این جی پی ایل اور ایس ایس جی سی ایل نے کوویڈ 19 وبائی امراض کے دوران لوگوں کی سہولت کے لئے فوری اقدامات اٹھائے ہیں۔ ایس این جی پی ایل بل ایپ ، جو حال ہی میں کمپنی کیجانب سےلانچ کی گئی ہے ، عوام کو اپنے گیس کے بلوں کو دیکھنے اور موبائل ایپلی کیشن کے ذریعہ ادائیگی کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔ ایس ایس جی سی کیجانب سےبھی ایسی ہی ایک موبائل ایپ کو جلد لانچ کیا جائے گا۔ مزید یہ کہ کورڈ19 کے بحران کے دوران اگلے معاشی طورپر مشکل مہینوں کے گیس کے بل تین آسان اقساط کے ذریعے ادا کیے جاسکتے ہیں۔

مذکورہ بالا کے علاوہ ، عام آدمی کو ریلیف کی فراہمی کے لئے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں پہلے ہی 15 روپے کی کمی کی گئی ہے اور یہ وزیر اعظم کے اعلان کردہ معاشی ریلیف پیکیج کا حصہ تھا۔

کرونا وبائی مرض اس مشکل گھڑی اور لاک ڈاؤن کی صورتحال میں پیٹرولیم ڈویژن پورے ملک میں گیس اور تیل کی فراہمی اور دستیابی کو یقینی بنانے کے لئے عوام کی سہولت کے لئے چوبیس گھنٹے کام کر رہی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں