Legendary artist 61

لیجنڈ آرٹسٹ اور الیکٹرانک میڈیا کے میدان میں نامور شخصیات قوم کا اثاثہ ہیں: ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی

لیجنڈ آرٹسٹ اور الیکٹرانک میڈیا کے میدان میں نامور شخصیات قوم کا اثاثہ ہیں: ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی

ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان سوری نے کہا ہے کہ لیجنڈ ڈرامہ نگار اور فنکار اس قوم کا قیمتی اثاثہ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ فنکار معاشرے کا سب سے حساس طبقہ ہیں اور وہ معاشرے میں مثبت تبدیلیوں کی علامت سمجھے جاتے ہیں۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے آج پارلیمنٹ ہاؤس میں پرائیڈ آف پرفارمنس ہولڈرز آرٹسٹس اور ڈرامہ نگار کے وفد سے ملاقات کرتے ہوئے کیا جنہوں نے ان سے ملاقات کی۔

ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی نے کہا کہ حکومت نوجوانوں کی زندگی میں مثبت تبدیلیاں لانے کے لیے کوشاں ہے۔انہوں نے کہا کہ پاکستان ٹیلی وژن اور پاکستان ریڈیو کو جدید تیکنیک کے طرز پر لانے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ COVID-19 کے دوران قوم نےثابت قدمی کا ثبوت دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے لیجنڈ اداکار اور ڈرامہ نگار ہیں جن کی شراکت معاشرتی اقدار کو بہتر بنانے کے لئے انتہائی اہمیت کا حامل سمجھی جاتی ہے۔

ملاقات کے آخر میں وفد نے لیجنڈ اداکاروں کے معیار زندگی کو بہتر بنانے کے لئے خصوصی توجہ دینے پر ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کا شکریہ ادا کیا۔ ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان سوری کے ساتھ ملاقات کرنے والے وفد میں اے ڈی بلوچ، حبیب پانیزئی، جہاں سلطانہ نوشابہ، نجیب اللہ انجم، رفیق احمد میمن عیانی، انعام اللہ خان، جہانزیب قمر، انجم حسین حبیبی، نادیہ فیاض، طاہر فاروق صدیقی اور یاسر عرفات شامل تھے۔