President Arif Alawi 17

صدر ڈاکٹر عارف علوی نے کہا ہے

کراچی صدر ڈاکٹر عارف علوی نے کہا ہے کہ افراد باہم معذوری کو معاشرے کا حصہ بنانے اور مارکیٹ میں ملازمت کے قابل بنانے کے لئے ضروری تکنیکی مہارت اور استعداد کار بڑھانے کے لئے اقدامات کیے جا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں پی ڈبلیو ڈی کے لئے چیریٹی پر مبنی اپروچ کے بجائے رائٹس پر مبنی اپروچ اپنانے کی ضرورت ہے۔ صدر نے یہ باتیں آج سندھ بزنس چیمبر کے ممبران کے ساتھ ایک اجلاس کی بات چیت کرتے ہوئے کی۔

صدر مملکت نے کہا کہ برآمدی صنعتوں کے لئے خام مال پیدا کرنے والی صنعتوں کو بھی شامل کرنے کی ضرورت ہے ، تاکہ انہیں ترجیحی بنیادوں پر بھی توانائی کی کافی فراہمی فراہم کی جاسکے۔ انہوں نے ریمارکس دیئے کہ گیس کی فراہمی کے مسئلے کو حل کرنے تک ایل این جی مکس بھی استعمال کیا جانا چاہئے۔

انہوں نے پی ڈبلیو ڈی کو ضروری مہارت فراہم کرنے اور انہیں صنعت کے مختلف شعبوں میں روزگار کے مواقع کے قابل بنانے کے لئے تربیتی مراکز کے ساتھ روابط بڑھانے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

صدر کو بتایا گیا کہ کراچی ایسوسی ایشن آف ٹریڈ اینڈ انڈسٹری (کٹی) ہنر فاؤنڈیشن کے ساتھ خصوصی افراد کے لئے خصوصی ٹیکنیکل کورسز ڈیزائن کرنے کے لئے تعاون کر رہی ہے تاکہ انہیں ملازمت کے قابل بنایا جاسکے۔

اس موقع پر خاتون اول بیگم ثمینہ عارف نے کہا کہ وہ اس سلسلے میں تجارت اور صنعت کے مختلف چیمبرز کا بھی دورہ کریں گی۔

کاروباری وفد میں شارق وہرا صدر کے سی سی آئی ، جناب سلیم الزماں صدر کٹی ، جناب عبد الہادی صدر سائٹ (SITE) اور دیگر شامل تھے۔