Providing basic amenities like gas and electricity is the top priority of the government 9

عوام تک گیسوں اور بجلی جیسی بنیادی سہولیات کی فراہمی حکومت کی اولین ترجیح ہے: اسپیکر اسد قیصر

اسلام آباد: اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے کہا ہے کہ عام آدمی تک گیس اور بجلی جیسی بنیادی سہولیات کی فراہمی موجودہ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت بنیادی سہولیات کی عدم فراہمی سمیت عام عوام کو درپیش مسائل سے پوری طرح آگاہ ہے۔ انہوں نے ایس این جی پی ایل کو جاری سوئی گیس پروجیکٹس کو مقررہ مدت کے اندر مکمل کرنے کی ہدایت کی۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے بدھ کے روز پارلیمنٹ ہاؤس میں ملک بھر میں جاری گیس ترقیاتی اسکیم پر پیشرفت کا جائزہ لینے کے لئے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کیا۔

اسپیکر اسد قیصر نے کہا کہ اوگرا اور ایس این جی پی ایل کے مابین قریبی تعاون ملک میں گیس منصوبوں کی جلد تکمیل کے لئے ضروری ہے۔ انہوں نے عوام کو گیس میٹر کے حصول میں حائل تمام رکاوٹوں کو دور کرنے کے لئے عملی اقدامات کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ عام لوگوں کو درپیش مسائل کو حل کرنا حکومت کی اولین ترجیحات میں شامل ہے۔ جاری منصوبوں کی آسانی سے تکمیل کو یقینی بنانے کے لئے انہوں نے اس سلسلے میں آئندہ جمعہ کو فالو اپ میٹنگ بلانے کی ہدایات بھی کی۔

اسپیکر نے ایس این جی پی ایل کو ہدایت کی کہ گیس سکیموں کی تکمیل کے بعد فراہم کردہ نئے گیس کنکشن کی تعداد میں اضافہ کے لئے درخواست دیں۔ انہوں نے اوگرا کو یہ بھی ہدایت کی کہ جلد از جلد ایس این جی پی ایل کی درخواست پر قانونی تقاضے پورے کرنے کے بعد عملدرآمد کی ہدایت کی۔

وفاقی وزیر توانائی عمر ایوب خان نے اسپیکر کو یقین دلایا کہ متعلقہ محکمہ جات ملک بھر میں گیس کنکشن کی فراہمی کے لئے ہر ممکن کوشش کریں گے۔ انہوں نے اس سلسلے میں اسپیکر قومی اسمبلی کے تحفظات کو سراہا۔ وزیر دفاع پرویز خٹک نے اسپیکر کی ہدایات کو سرھاتے ہوئے کہا کہ ایس این جی پی ایل کو گیس کی ترقیاتی اسکیموں کو ترجیح دینی چاہئے جن کے لئے پہلے ہی فنڈز مختص اور جاری کردیئے گئے ہیںیں۔

اجلاس میں وزیر دفاع پرویز خٹک اور وفاقی وزیر توانائی عمر ایوب خان ، چیئر پرسن اوگرا ، جنرل منیجر کوآرڈینیشن ایس این جی پی ایل ، ڈائریکٹر جنرل گیس اور دیگر افسران بھی شریک تھے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں