Fury Chisora ​​کے ساتھ تریی مکمل کرنا چاہتا ہے۔

لندن:

ہیوی ویٹ ورلڈ چیمپئن ٹائسن فیوری کا کہنا ہے کہ وہ ایک نئے ٹرینر کے ساتھ باکسنگ میں واپس آرہے ہیں اور ساتھی برطانوی ڈیریک چیسورا کے خلاف ٹرائیلوجی مکمل کرنا چاہتے ہیں۔

ڈبلیو بی سی چیمپئن نے اپریل میں ویمبلے اسٹیڈیم میں ہم وطن ڈیلین وائٹ کو شکست دینے کے بعد کہا تھا کہ اس نے اپنی اہلیہ سے وعدہ کیا تھا کہ وہ ریٹائر ہو جائیں گے۔

اس کے پروموٹر فرینک وارن نے ہفتے کے آخر میں ٹاک اسپورٹ ریڈیو کو بتایا کہ فیوری کے ‘پاؤں میں خارش’ ہے اور وہ رنگ میں واپس آنا چاہتا ہے۔

"میں نے باکسنگ میں واپس آنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ میں تاریخ کا پہلا ہیوی ویٹ چیمپئن بن سکتا ہوں جس کے پاس دو ٹرائیلوجی ہوں، ایک ڈیونٹے وائلڈر کے ساتھ اور دوسری ڈیریک چیسورا کے ساتھ،” فیوری نے انسٹاگرام پر کہا۔

"میں نے ہمیشہ کہا کہ میں اپنے کیرئیر کے اختتام پر ڈیرک چیسورا سے لڑوں گا اور یہاں ہم دوبارہ تمام ریکارڈ توڑ رہے ہیں اور نظیریں قائم کر رہے ہیں۔”

ناقابل شکست فیوری نے 2018 میں ڈبلیو بی سی ٹائٹل کے لیے وائلڈر کے ساتھ اپنی پہلی فائٹ ڈرا کی لیکن 2020 اور 2021 میں دوبارہ میچز میں اس نے امریکی کو شکست دی۔ اس نے 2011 اور 2014 میں چیسورا کو شکست دی۔ Chisora ​​اب 38 سال کی ہے اور وہ اپنے کیریئر کے دھندلی دور میں نظر آرہی تھی جب تک کہ وہ خالی ڈبلیو بی اے انٹرنیشنل ٹائٹل کے لیے گزشتہ ماہ لندن میں ایک الگ فیصلے پر بلغاریہ کے کبرات پلیو کو شکست دی، یہ بیلٹ عالمی ٹائٹل کے نیچے ہے۔

33 سالہ فیوری اگلے ہفتے جدہ، سعودی عرب میں ہم وطن انتھونی جوشوا اور یوکرین کے ڈبلیو بی اے، ڈبلیو بی او، آئی بی ایف اور آئی بی او چیمپیئن اولیکسینڈر یوسیک کے درمیان دوبارہ میچ کے نتائج کا بھی انتظار کرے گا۔

ڈبلیو بی سی چیمپیئن نے گزشتہ ماہ کہا تھا کہ وہ انگلینڈ میں جوشوا سے لڑنے کے لیے تیار ہوں گے بشرطیکہ باؤٹ دیکھنے اور شرکت کرنے کے لیے آزاد ہو۔

فیوری نے انسٹاگرام پر کہا کہ اس نے فیدر ویٹ آئزک لو کو بطور ٹرینر رکھا ہے۔ "وہ مجھے سیارے پر کسی سے بھی بہتر جانتا ہے اور ہم ایک بہترین ٹیم ہیں،” فیوری نے کہا۔


ِ
#Fury #Chisora #کے #ساتھ #تریی #مکمل #کرنا #چاہتا #ہے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370387/fury-wants-to-complete-trilogy-with-chisora)

جواب دیں