EOC پولیو مہم کی خامیوں کو اجاگر کرتا ہے۔

لاہور:

پنجاب ایمرجنسی آپریشن سنٹر کے کوآرڈینیٹر (ای او سی) سیدہ رملہ علی نے ضلع لاہور سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ پولیو کے حفاظتی ٹیکوں کی اگلی مہم سے قبل مائیکرو پلان کے معیار کو بہتر بنانے پر توجہ دیں۔

ای او سی کوآرڈینیٹر ڈپٹی کمشنر محمد علی کے دفتر میں لاہور ڈسٹرکٹ ہیلتھ مینجمنٹ ٹیم سے ملاقات کے دوران گفتگو کر رہے تھے۔

اجلاس میں ڈی سی اور ایڈیشنل ڈی سی نازیہ موہل کے ہمراہ ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسر لاہور بھی موجود تھے۔ پولیو کے خاتمے کے شراکت داروں نے بھی شرکت کی۔

کوآرڈینیٹر نے زور دیا کہ "ضلع کے مائیکرو پلان کے معیار کو بہتر بنانے اور اس پر عمل درآمد کو یقینی بنانے کی اشد ضرورت ہے۔”

علامہ اقبال ٹاؤن پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ ضلع کو قصبے پر خصوصی توجہ دینے کی ضرورت ہے تاکہ اس کی کارکردگی بہتر ہو،” رام اللہ نے مشاہدہ کیا۔

میٹنگ کے بعد ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر نازیہ موہل کو علامہ اقبال ٹاؤن کی ٹیم کے ساتھ مل کر کام کرنے کی ذمہ داری سونپی گئی تاکہ وہ اپنی کارکردگی کو بہتر بنانے کے طریقے تلاش کریں۔

میٹنگ کے دوران، EOC کوآرڈینیٹر نے پولیو کے خاتمے کی مہموں کے دوران بہترین نتائج کو یقینی بنانے کے لیے گاجر اور چھڑی کی پالیسی کے استعمال پر زور دیا۔

"اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے پولیو ورکرز کی خدمات کو تسلیم کرنے کی ضرورت ہے۔ جبکہ وہ لوگ جو نشان کے مطابق کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کر رہے انہیں جوابدہ ہونے کی ضرورت ہے، "انہوں نے کہا۔

دن کے آخر میں، EOC کوآرڈینیٹر نے روٹری انٹرنیشنل کی پولیو پلس کمیٹی کے ایک وفد سے ملاقات کی اور وفود کو ٹرانزٹ پوائنٹس پر رکھے گئے کنٹینرز کی صورتحال سے آگاہ کیا۔ اجلاس کا اہتمام پاکستان نیشنل پولیو پلس کمیٹی کی درخواست پر کیا گیا تھا۔

روٹری کے شرکاء میں عاشر علی، پروجیکٹ منیجر روٹری انٹرنیشنل کی پولیو پلس کمیٹی، پی ڈی جی سعید شمسی اور فہیم شمسی، ممبر پولیو پلس کمیٹی شامل تھے۔

رام اللہ نے پولیو کے خاتمے میں خاص طور پر ٹرانزٹ پوائنٹس کے کنٹینرز اور پولیو ٹیموں کے ویکسین کیریئرز کے لیے فراخدلانہ تعاون پر روٹری کا شکریہ ادا کیا۔

ایکسپریس ٹریبیون میں 13 ستمبر کو شائع ہوا۔ویں، 2022۔


ِ
#EOC #پولیو #مہم #کی #خامیوں #کو #اجاگر #کرتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں