Carreno Busta نے Hurkacz کا سلسلہ روک دیا۔

مانٹریال:

پابلو کارینو بسٹا نے اتوار کو اپنا پہلا اے ٹی پی ماسٹرز ٹائٹل اپنے نام کیا، جس نے مونٹریال ماسٹرز کی فتح کے ساتھ اے ٹی پی فائنلز میں ہیوبرٹ ہرکاز کے بہترین ریکارڈ کو خراب کیا۔

23ویں رینک والے اسپینارڈ نے آٹھویں سیڈ ہرکاز کو 3-6، 6-3، 6-3 سے ہرا کر دو دہائیوں میں کینیڈا میں پہلی غیر سیڈڈ فاتح بن گئی۔

Carreno Busta نے اپنا ساتواں ATP ٹائٹل اپنے نام کیا، لیکن اپنے پہلے موقع پر ایلیٹ ماسٹرز 1000 ایونٹ میں ان کا پہلا۔

"ماسٹرز 1000 کا فاتح بننا ایک حیرت انگیز احساس ہے،” کارینو بسٹا نے کہا۔ "یہ یقینی طور پر میرے کیریئر کا بہترین ٹائٹل ہے۔

"میں جانتا ہوں کہ پورے ہفتے کے دوران ہم نے بہت محنت کی، اس سے پہلے بھی۔ ہر وقت بہت مثبت رہنا بہت ضروری ہے۔ یہ اس سال میرا بہترین سیزن نہیں ہے۔ میں نے کچھ ایسے میچ ہارے جو شاید دوسرے سیزن میں نہیں ہارے۔ لیکن میں نے صرف اپنی ٹیم، اپنے آپ اور اپنے کھیل میں یقین رکھنے کی کوشش کی۔

کیرینو بسٹا دو دہائیوں میں کینیڈا میں پہلی غیر سیڈڈ فاتح بن گئیں۔

پولینڈ کے ہرکاز پانچ فائنلز میں ناقابل شکست رہے تھے، کیرینو بسٹا نے اس ریکارڈ پر صرف ایک گھنٹے اور تین کوارٹرز میں پہلا دھبہ لگا دیا۔

مونٹریال میں 2001 میں آندرے پاول کے نمبر 43 کے بعد وہ ہرکاز سے 18 ایکز سے بچ کر پہلے کینیڈین چیمپئن بننے کے لیے ٹاپ 20 سے باہر رہے۔

کیرینو بسٹا 1975 میں پانچ بار کے چیمپئن رافیل نڈال اور مینوئل اورانٹس کے بعد تیسرے ہسپانوی فاتح ہیں۔

پہلے دو سیٹ آئینہ دار تصاویر تھے جس میں ہرکاز نے چھٹے گیم میں اوپنر کو جیتنے کے راستے میں توڑ دیا۔

دوسرے میں Carreno Busta، جو دنیا میں 14 ویں نمبر پر پہنچنے کا امکان ہے، نے دوسرے گیم میں بریک کا دعویٰ کیا اور اپنے مارجن کو برقرار رکھتے ہوئے میچ کو ایک ایک سیٹ پر لٹکا کر چھوڑ دیا۔

فائنل سیٹ میں دو بریکوں نے کیرینو بسٹا کی جیت پر مہر ثبت کر دی، جس نے اسے اپنے پہلے میچ پوائنٹ پر سمیٹ لیا جب اس نے ہرکاز کو جیت کے لیے توڑ دیا۔

"میں پہلا سیٹ ہار گیا، صرف ایک وقفہ، لیکن آپ جانتے ہیں کہ جب آپ اس قسم کے کھلاڑیوں کے خلاف کھیلتے ہیں جن کے پاس واقعی اچھی سروس ہوتی ہے تو وہاں ہونا واقعی مشکل ہوتا ہے،” کیرینو بسٹا نے کہا۔

"لیکن میں صرف اس لیے یقین کرتا رہا کہ میں جانتا ہوں کہ میں بہتر سے بہتر کھیل رہا ہوں۔ میں نے اپنی سرویس کے ساتھ جارحانہ ہونے کی کوشش کی اور میں دو بریک بنا سکتا تھا، جو کہ ایک فاتح بننے کے لیے کافی تھا۔”

ہرکاز نے کہا کہ یہ ایک مستحق فتح تھی۔

"پابلو پورے میچ میں واقعی، واقعی اچھا کھیل رہا تھا،” ہرکاز نے کہا۔ "اس کے خلاف کھیلنا مشکل تھا۔

"شاید میں اتنی اچھی خدمت نہیں کر رہا تھا جتنا میں کر سکتا ہوں۔ لیکن یقینی طور پر پابلو آج جیتنے کا مستحق تھا۔”

انہوں نے مزید کہا: "یہ یقینی طور پر ایک اچھا ہفتہ ہے، (میں نے) بہت زیادہ بہتری کی ہے۔” میں اس ہفتے سے بہت کچھ سیکھوں گا اور اگلے ہفتے میں جاؤں گا۔


ِ
#Carreno #Busta #نے #Hurkacz #کا #سلسلہ #روک #دیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371263/carreno-busta-halts-hurkaczs-streak)

جواب دیں