ACE ویڈیو کانفرنسنگ سسٹم پر 36 کروڑ روپے خرچ کرتا ہے۔

لاہور:

پنجاب انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی بورڈ (PITB) پنجاب اینٹی کرپشن ایجنسی (ACE) کی مدد کر رہا ہے، صوبائی اینٹی کرپشن باڈی، 36 کروڑ روپے سے زائد کی لاگت سے اپنا جدید ترین ویڈیو کانفرنسنگ سسٹم قائم کرنے میں۔ .

ایکسپریس ٹریبیون کو دستیاب تفصیلات سے پتہ چلتا ہے کہ سسٹم کی اہم خصوصیات میں سسٹم کا مکمل ایچ ڈی کوڈیک ہونا شامل ہے۔ اس کا ڈیجیٹل مائکروفون چھ میٹر (20 فٹ) یا اس سے زیادہ کی بلندی پر 360 ڈگری ساؤنڈ ریسیپشن کو سپورٹ کرتا ہے، جو ایکو کینسلیشن کی صلاحیتوں سے لیس ہے۔

یہ سسٹم کم از کم دو ایچ ڈی ویڈیو آؤٹ پٹ پورٹس، دو ایچ ڈی ویڈیو ان پٹ پورٹس، کم از کم تین آڈیو آؤٹ پٹ پورٹس اور تین آڈیو ان پٹ پورٹس، اور مائیکروفونز کے لیے معیاری XLR اور RCA پورٹس کے ساتھ آتا ہے۔

یہ پروڈکٹ ہائی ڈیفینیشن ویڈیو پریزنٹیشن کو سپورٹ کرنے اور ونڈوز اور میک آپریٹنگ سسٹم کے ساتھ مطابقت رکھنے والے وائرلیس فنکشن، اینڈرائیڈ اور آئی او ایس موبائل فونز اور آئی پیڈ کے ساتھ ہم آہنگ موبائل ڈیوائس کے وائرلیس پروجیکشن فنکشن کے ذریعے پریزنٹیشن شیئر کرنے کے قابل ہو گی۔

پروڈکٹ ہائی بینڈوڈتھ کو سپورٹ کرتی ہے اور اسے خفیہ کردہ ہے۔

سسٹم کی دیگر خصوصیات میں جاگنا یا سونا، مائیکروفون کو خاموش یا خاموش کرنا، والیوم کنٹرول، کیمرہ، پریزنٹیشن شیئر کرنا، سائٹس کو کال کرنا یا ڈیلیٹ کرنا، سائٹس کو شامل کرنا، حذف کرنا یا منتقل کرنا شامل ہیں۔ چیئرمین، ووٹ دیں، ووٹ کو فعال کریں اور کانفرنس کو توسیع یا ختم کریں۔

یہ یونیورسل سرورز کی بنیاد پر ورچوئلائزیشن سپورٹ کو بھی سپورٹ کرتا ہے، ویب انٹرفیس کے ذریعے کانفرنس میں شامل ہونے کی صلاحیت کے ساتھ، اسے ویڈیو، آڈیو اور ڈیٹا کانفرنسز تک کنورجڈ رسائی حاصل ہوگی۔

یہ سسٹم سائٹ کال کی فعالیت کو سپورٹ کرتا ہے تاکہ صارفین کو پس منظر میں دستی مداخلت کے بغیر سائٹ کے اختتامی مقامات سے کثیر الجماعتی کانفرنسیں شروع کرنے کی اجازت دی جا سکے۔ جب SIP اور H.323 سائٹس کسی کانفرنس میں شامل ہوتی ہیں تو یہ فل سکرین کیپشنز اور بینرز کو بھی قبول کر سکتا ہے۔

یہ کرسی سیٹ کرنے، ایک کلک کو خاموش کرنے، کسی سائٹ کو براڈکاسٹ کرنے یا دیکھنے کا انتخاب، مستقل موجودگی، مسلسل سائٹس رکھنے اور کیمروں کو کنٹرول کرنے جیسے افعال کی بھی حمایت کرتا ہے۔

ویڈیو کانفرنس بورڈ میں کم از کم 55 انچ کا LED ڈسپلے ہوگا، UPS بیک 1KVA ڈرائی بیٹریوں کے ساتھ ہوگا۔ سسٹم کی ایک اور اہم خصوصیت میں معیاری فنکشنز جیسے اسمارٹ وائٹ بورڈ، 65 انچ انٹرایکٹو ویڈیو کانفرنس بورڈ جو ٹچ اسکرین، اسپیکر، مائیکروفون، کیمرہ اور کوڈیک سے لیس ہے۔

آڈیو ویڈیو ڈیمانڈ سسٹم ملٹی اسٹریم کانفرنسز میں شامل ہونے، متعدد ویڈیو اسٹریمز وصول کرنے اور بھیجنے اور ٹرمینل سائیڈ پر ملٹی اسکرین امتزاج کو نافذ کرنے میں معاونت کرتا ہے۔

20 اگست کو ایکسپریس ٹریبیون میں شائع ہوا۔ویں2022۔


ِ
#ACE #ویڈیو #کانفرنسنگ #سسٹم #پر #کروڑ #روپے #خرچ #کرتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں