20% عملے کو کم کرنے کے لیے سنیپ کریں، لاگت میں کمی کی کوشش میں پروجیکٹ منسوخ کریں۔

Snap Inc نے بدھ کے روز کہا کہ وہ تمام عملے کے 20 فیصد کو فارغ کر دے گا اور پراجیکٹس کو بند کر دے گا، بشمول موبائل گیمز اور فلائنگ ڈرون کیمرہ جیسی نئی چیزیں، کیونکہ زیادہ افراط زر اور بگڑتی ہوئی معیشت اشتہاری صنعت کو تباہ کر دے گی۔

اسنیپ نے کہا کہ کٹوتیوں سے کمپنی کو سالانہ تخمینہ $500 ملین کی بچت میں مدد ملے گی۔

صبح کی تجارت میں سنیپ کے حصص میں 15 فیصد اضافہ ہوا، جو پورے شعبے میں گونج اٹھا۔ فیس بک پیرنٹ میٹا پلیٹ فارمز انک کے حصص میں 5 فیصد اور پنٹیرسٹ انک کے حصص میں 6 فیصد اضافہ ہوا۔

کمپنی نے کہا کہ وہ سیلز اور اسنیپ چیٹ صارفین کی تعداد کو بہتر بنانے پر توجہ دے گی۔

پی پی فارسائٹ کے تجزیہ کار، پاولو پیسکیٹور نے کہا کہ اس کے کاروبار پر دوبارہ توجہ مرکوز کرنے کے لیے "واضح اور واضح کارروائی” نے سرمایہ کاروں کو یقین دلایا ہے۔

تجزیہ کاروں اور سرمایہ کاروں نے Snap کو دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو متاثر کرنے والے رجحانات کے ابتدائی اشارے کے طور پر دیکھا ہے، کیونکہ Snap عام طور پر سہ ماہی آمدنی کی اطلاع دینے یا کاروباری اپ ڈیٹ فراہم کرنے والا پہلا ہوتا ہے۔

مئی میں سنیپ کی انتباہ کہ بگڑتے ہوئے معاشی حالات کی وجہ سے وہ اپنے ریونیو کے اہداف سے محروم ہو جائے گا، اس نے سوشل میڈیا اسٹاکس میں فروخت کو جنم دیا۔

سانتا مونیکا، کیلیفورنیا میں مقیم سنیپ کے حصص منگل کو 2.5% گر کر $10 پر بند ہوئے جب دی ورج نے پہلی بار اسنیپ کے برطرفی کے منصوبے کی اطلاع دی، اور AdAge نے دو اعلیٰ اشتہاری ایگزیکٹوز کی روانگی کی اطلاع دی۔

تیسری سہ ماہی میں اب تک کی آمدنی میں اضافہ پچھلے سال کے مقابلے میں 8 فیصد زیادہ ہے، جو "ہماری توقع سے بہت کم ہے”، چیف ایگزیکٹیو ایون اسپیگل نے ملازمین کو ایک میمو میں لکھا جسے بدھ کو عوامی طور پر جاری کیا گیا۔

اگر یہ شرح نمو برقرار رہتی ہے، تو یہ 2017 میں ایک عوامی کمپنی بننے کے بعد Snap کی سب سے کم آمدنی میں اضافہ ہو گا – جو گزشتہ سہ ماہیوں میں ریکارڈ کی گئی تین ہندسوں کی شرح نمو سے کہیں زیادہ ہے۔

Snap کے دو اعلیٰ اشتہار سیلز ایگزیکٹوز – چیف بزنس آفیسر جیریمی گورمین اور ایڈ سیلز کے نائب صدر پیٹر نیلر – Netflix Inc میں شامل ہونے اور اسٹریمنگ سروس کے اشتہاری کاروبار کو بنانے کے لیے جا رہے ہیں۔

ریسرچ فرم انسائیڈر انٹیلی جنس کی پرنسپل تجزیہ کار جیسمین اینبرگ نے کہا کہ گورمن، ایک طویل عرصے سے اشتہاری ایگزیکٹو جو کہ پہلے Amazon میں کام کر چکی تھی، Snap کے اشتہاری کاروبار کی تعمیر میں اہم کردار ادا کر رہی تھی۔

اس نے کہا کہ گورمن اور نیلر کی رخصتی اس وقت ہوئی جب سنیپ نے دوسری سہ ماہی میں مایوس کن رپورٹ کی، اور اسے TikTok سے زیادہ مقابلے کا سامنا ہے۔

"اسنیپ واضح طور پر ایک مشکل وقت سے گزر رہا ہے،” اینبرگ نے کہا۔

‘نتائج کا سامنا کریں’

سی ای او سپیگل نے میمو میں لکھا کہ کچھ شعبوں میں اخراجات کو کم کرنے کے باوجود، Snap کو اب "ہماری آمدنی میں کمی کے نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا اور مارکیٹ کے ماحول کو اپنانا ہوگا۔”

اسپیگل نے کہا کہ انجینئرنگ کے سینئر نائب صدر جیری ہنٹر کو ترقی دے کر چیف آپریٹنگ آفیسر بنایا جائے گا اور وہ انجینئرنگ، اشتہارات کی فروخت اور مصنوعات کی ٹیموں کے درمیان ہم آہنگی کو بہتر بنانے کے ذمہ دار ہوں گے۔

سنیپ اور دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز بشمول میٹا سبھی کو پرائیویسی اپ ڈیٹس کا سامنا کرنا پڑا ہے جو ایپل انک نے پچھلے سال آئی فونز پر متعارف کرایا تھا۔

اس نے ڈیجیٹل اشتہار بیچنے والوں اور مشتہرین کے لیے اشتہارات کو متعلقہ سامعین کو نشانہ بنانا اور ان کے سیلز کے نتائج کی پیمائش کرنا مشکل بنا دیا ہے۔

انجینئرنگ اور سیلز کے درمیان قریبی تعاون ممکنہ طور پر Snap کو اپنے اشتہارات کی ہدف بندی اور پیمائش کو بہتر بنانے میں مدد دے سکتا ہے۔

اشتھاراتی سیلز ڈویژن کی تنظیم نو میں صدر کے تین نئے کردار بھی شامل ہیں جو امریکہ، یورپ، مشرق وسطیٰ اور افریقہ اور ایشیا پیسیفک علاقوں کی نگرانی کریں گے۔

سنیپ اپنے Pixy فلائنگ ڈرون کیمرے میں سرمایہ کاری بھی بند کر دے گا، مئی میں اپنے ڈیبیو کے چند ماہ بعد۔


ِ
#عملے #کو #کم #کرنے #کے #لیے #سنیپ #کریں #لاگت #میں #کمی #کی #کوشش #میں #پروجیکٹ #منسوخ #کریں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں