ہالیپ نے حداد مایا کو ہرا کر تیسرا کینیڈین اوپن ٹائٹل جیت لیا۔

مانٹریال:

سیمونا ہالیپ نے ٹورنٹو میں بیٹریز حداد مایا کے خواب کو 6-3 2-6 6-3 سے شکست دے کر اتوار کو تیسرا کینیڈین اوپن ٹائٹل اپنے نام کیا۔

سیمی فائنل جیتنے سے ہالیپ کی پریشانی فائنل کے آغاز میں ہی ختم ہوگئی کیونکہ اس نے چار ڈبل فالٹس پیدا کیے اور ابتدائی گیم میں 3-0 سے پیچھے ہونے سے پہلے ہی ٹوٹ گئی۔

لیکن رومانیہ نے اپنی حکمت عملی کو تبدیل کرتے ہوئے جواب دیا، برازیلین کو لمبی ریلیوں میں کھینچ کر براہ راست چھ گیمز سے باہر کر دیا اور اس نے ابتدائی سیٹ پر مہر لگائی جب اس نے ایک فور ہینڈ فاتح کو دھماکے سے اڑا دیا، اور حمایتی ہجوم نے گرجتے ہوئے ان کی منظوری کے لیے اپنی مٹھی اٹھا دی۔

حداد مایا نے دوسرے سیٹ پر غلبہ حاصل کیا لیکن فیصلہ کن مقابلے میں سخت ہو گئی، بری طرح سے ایک فور ہینڈ وائیڈ سے محروم ہو کر ہالیپ کو 4-1 کی برتری سے دستبردار نہیں کرنا چاہتی تھی۔

دو بار کی گرینڈ سلیم چیمپیئن نے اپنے نویں ڈبلیو ٹی اے 1000 ٹائٹل پر اس وقت مہر ثبت کی جب حداد مایا کی سروس کی واپسی نے کینیڈا کے شہر میں دھوپ والے آسمان کے نیچے میچ پوائنٹ پر جال پایا۔

"شروع میں یہ واقعی مشکل تھا،” ہالیپ نے نامہ نگاروں کو بتایا۔

"وہ لیفٹی ہے، اس لیے یہ مختلف ہے، اسپن۔ وہ بہت طاقتور ہے۔ وہ ٹھوس ہے۔ اور اس کے خلاف کھیلنا کبھی بھی آسان نہیں ہے۔” جیت کے ساتھ سابق عالمی نمبر ایک اگلے ہفتے ٹاپ 10 میں چھٹے نمبر پر دوبارہ داخل ہو جائیں گے۔

"میں وہاں کئی سال رہی لیکن اب مجھے لگتا ہے کہ ٹاپ 10 میں واپس آنا بہت بڑی بات ہے۔ میں اس کارکردگی سے واقعی خوش ہوں،” انہوں نے کہا۔

"جب میں نے سال شروع کیا تو میں زیادہ پراعتماد نہیں تھا اور میں نے سال کے آخر میں ٹاپ 10 ہونے کا ہدف مقرر کیا تھا۔ اور میں یہاں ہوں۔ تو یہ بہت خاص لمحہ ہے۔ میں اس سے لطف اندوز ہوں گا۔ میں خود کو کریڈٹ دوں گا۔ میں صرف مزید کا خواب دیکھ رہا ہوں۔”

اس شکست نے ٹورنامنٹ میں حداد مایا کی شاندار دوڑ کا خاتمہ کر دیا، جنہوں نے فائنل میں پہنچنے کے لیے مقامی فیورٹ لیلہ فرنانڈیز، عالمی نمبر ایک ایگا سویٹیک اور ٹوکیو اولمپکس کی گولڈ میڈلسٹ بیلنڈا بینسک کو شکست دی۔

حداد مایا نے کہا، "مجھے لگتا ہے کہ میں ہر ہفتے زیادہ مسابقتی ہو رہا ہوں اور ہم صحیح طریقے سے کام کر رہے ہیں۔”

"نتائج یہاں ہیں کیونکہ ہم عمل پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں.”

حداد مایا اگلے ہفتے پہلی بار ٹاپ 20 میں شامل ہوں گی اور ان کی کامیابی نے برازیل کے فٹ بال ہیرو پیلے کی توجہ حاصل کی۔


ِ
#ہالیپ #نے #حداد #مایا #کو #ہرا #کر #تیسرا #کینیڈین #اوپن #ٹائٹل #جیت #لیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371242/halep-beats-haddad-maia-for-third-canadian-open-title)

جواب دیں