گیگس نے زندگی بھر کی بے وفائی کا اعتراف کیا۔

لندن:

سابق فٹ بالر ریان گِگز نے منگل کو اپنے تمام ماضی کے رومانوی تعلقات میں بے وفا ہونے کا اعتراف کیا لیکن شراکت داروں کے خلاف کبھی بھی متشدد ہونے سے انکار کیا، کیونکہ اس نے سابق گرل فرینڈ پر حملہ اور زبردستی کنٹرول کے الزامات کے حوالے سے ثبوت دیا۔

اپنے ہفتہ پرانے مقدمے میں پہلی بار موقف اختیار کرتے ہوئے، مانچسٹر یونائیٹڈ کے لیجنڈ نے تقریباً دو سال قبل سابق پارٹنر، PR ایجنٹ کیٹ گریول پر جسمانی طور پر حملہ کرنے یا ان کے برسوں پرانے تعلقات کے دوران اسے کنٹرول کرنے سے انکار کیا۔

لیکن اپنے ہی وکیل سے پوچھ گچھ کے تحت، 48 سالہ نے زندگی بھر کی بے وفائی کا اعتراف کیا، اس بات سے اتفاق کیا کہ وہ "فطری طور پر چھیڑچھاڑ” تھا اور شادی شدہ یا رشتہ میں ہونے کے باوجود پرکشش خواتین کا تعاقب کرنے میں "مزاحمت” کرنے سے قاصر تھا۔

گِگز کا مانچسٹر کراؤن کورٹ میں اس دعوے پر مقدمہ چل رہا ہے کہ اس نے 36 سالہ گریول کو "جسمانی اور نفسیاتی دونوں طرح کے بدسلوکی کا نشانہ بنایا” جس میں اس کے چہرے پر سر پیٹنا بھی شامل تھا جب اس نے ان کے تعلقات کو ختم کرنے کی کوشش کی۔

ویلز کی قومی ٹیم کے سابق کوچ، جن کا کیریئر الزامات کی وجہ سے متاثر ہوا ہے، جرم ثابت ہونے پر پانچ سال قید کی سزا کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

منگل کی صبح جب استغاثہ نے اپنا کیس آرام کیا تو، ججوں نے ہاتھ سے لکھے ہوئے تیار کردہ بیان کی تفصیلات سنیں جو اس نے پولیس کو دی تھی جب اسے نومبر 2020 میں گریول اور اس کی بہن ایما پر حملہ کرنے کے شبہ میں گرفتار کیا گیا تھا۔

اس میں، اس نے تینوں کے درمیان ایک موبائل فون پر جھگڑے کو بیان کیا جس کے دوران گیگس نے کہا کہ اس نے "اسے اور اس کی بہن کو پکڑ لیا ہے”۔

بیان میں مزید کہا گیا کہ "لیکن کسی بھی وقت ان دونوں میں سے کسی کو نقصان پہنچانے کی کوشش نہیں کی گئی۔”

Giggs نے کہا کہ اس جوڑے کا چار سال سے زیادہ کا رشتہ – جو اس وقت شروع ہوا جب اس کی شادی اپنے دو بچوں کی ماں سے ہوئی تھی – اس کے "اُتار چڑھاؤ” تھے۔

"تشدد کے الزامات کے باوجود، میں اکثر واقعات سے دور رہتا ہوں،” سابق فٹ بالر نے پولیس کے بیان میں اصرار کیا، مزید کہا: "میں تشدد کے ساتھ کبھی رد عمل ظاہر نہیں کروں گا”۔

اس نے بعد میں ایک اور بیان میں افسران کو بھی بتایا، جسے عدالت میں بھی پڑھا گیا: "میں یہ قبول نہیں کروں گا کہ میرے سابق ساتھی کے ساتھ میرا سلوک کسی بھی طرح سے کنٹرول یا زبردستی رہا ہے”۔

گواہ کے خانے سے دوپہر کی گواہی کے کئی گھنٹوں کے دوران جس نے ان کے "رولر کوسٹر قسم کے تعلقات” کو چارٹ کیا، گیگز نے اسے جذباتی طور پر بلیک میل کرنے کی کوشش میں گریول کی کچھ تصاویر یا ویڈیو جاری کرنے کی دھمکی دینے سے انکار کیا۔

اس نے عدالت کو بتایا کہ اس نے "کبھی” کوئی نجی تصاویر یا ویڈیوز شیئر نہیں کیں، اس بات پر اصرار کرتے ہوئے کہ وہ ایسا مواد کبھی شیئر نہیں کرے گا۔

مقدمے کی سماعت بدھ کو جاری ہے۔

ایک شاندار نوعمر ٹیلنٹ، Giggs نے اولڈ ٹریفورڈ میں انگلش فٹ بال کی تاریخ میں سب سے زیادہ سجے ہوئے کھلاڑی کے طور پر اپنے کیریئر کا خاتمہ کیا۔

ایک کھلاڑی کے طور پر، اس نے مانچسٹر یونائیٹڈ کے لیے 23 سالوں کے دوران 963 بار کلب کا ریکارڈ بنایا، 13 پریمیئر لیگ ٹائٹل اور دو چیمپئنز لیگ ٹرافیاں جیتیں۔

اس کے بعد اس نے اولڈ ٹریفورڈ میں اپنے کوچنگ کیرئیر کا آغاز کیا، ڈیوڈ موئیس کے برطرف ہونے کے بعد 2013/14 سیزن کے اختتام پر عارضی چارج سنبھالا، اس سے پہلے کہ وہ لوئس وین گال کے دو سال تک اسسٹنٹ کے طور پر کام کر سکے۔

Giggs کو جنوری 2018 میں ویلز کا باس مقرر کیا گیا تھا اور اس نے یورو 2020 کے لیے کوالیفائی کرنے میں ان کی مدد کی، یہ 1958 کے ورلڈ کپ کے بعد سے ان کا دوسرا بڑا ٹورنامنٹ ہے۔


ِ
#گیگس #نے #زندگی #بھر #کی #بے #وفائی #کا #اعتراف #کیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371652/giggs-admits-to-lifelong-infidelity)

جواب دیں