گولوفکن الواریز کے خلاف ماضی کے نتائج نہیں لے رہے ہیں۔

لندن:

Gennady Golovkin نے اپنے شاندار کیریئر کے دوران صرف دو مقابلے نہیں جیتے ہیں جو Saul ‘Canelo’ Alvarez کے خلاف ہیں لیکن قازق باکسر نے کہا کہ وہ اسے اپنی طویل انتظار کی ٹرائیلوجی فائٹ سے پہلے حوصلہ افزائی کے طور پر استعمال نہیں کر رہے ہیں۔

تلخ حریف پہلی بار 2017 میں رنگ میں ملے اور ایک متنازعہ ڈرا پر لڑے۔ اپنے 2018 کے دوبارہ میچ میں، میکسیکو کے الواریز نے پوائنٹس کا ایک اور بھی متنازعہ فیصلہ جیت لیا جس کے بارے میں بہت سے مبصرین کا خیال تھا کہ وہ دوسری طرف جا سکتا تھا۔

جبکہ 40 سالہ گولووکن (42-1-1) کے پاس اب غیر متنازعہ عالمی سپر مڈل ویٹ چیمپئن الواریز (57-2-2) سے 17 ستمبر کو لاس ویگاس میں ہونے والے اپنے شو ڈاؤن میں بدلہ لینے کا موقع ہے، اس کا دعویٰ ہے کہ ماضی کے نتائج نہیں ہیں۔ اس کی حوصلہ افزائی.

گولوفکن نے ایک ترجمان کے ذریعے رائٹرز کو بتایا، "میں تیسری لڑائی کو بالکل شروع سے بالکل نئی لڑائی کے طور پر دیکھ رہا ہوں۔” "میں پچھلی لڑائیوں سے کوئی حوصلہ افزائی نہیں کرتا ہوں۔”

گولوفکن شاید اپنے دور کا سب سے زیادہ غالب مڈل ویٹ ہے اور الواریز کا مقابلہ پہلی بار ہوگا جب قازق نے 160 پاؤنڈ سے زیادہ کا مقابلہ کرنے کے لیے سپر مڈل ویٹ میں قدم رکھا ہے۔

زیادہ وزن والے طبقے میں تبدیلی نے گولووکن کے لیے تربیت کو زیادہ مختلف نہیں بنایا، جس نے کہا کہ توجہ اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ وہ رفتار اور طاقت سے محروم نہ ہوں، لیکن وہ 32 سالہ الواریز سے ان کی پچھلی ملاقاتوں کے مقابلے میں مختلف حکمت عملی کی توقع رکھتے ہیں۔

گولوفکن نے کہا کہ "وہ بہت سی چیزیں بدلنے والا ہے کیونکہ یہ فائٹ ایک مختلف ویٹ ڈویژن میں ہو رہی ہے اور اس کا رویہ ضرور بدلے گا، اس لیے اس فائٹ کے دوران بہت سارے سرپرائز ہوں گے”۔

اگرچہ رنگ میں اس کے بہترین سال اس کے پیچھے ہوسکتے ہیں، طاقتور قازق، جس نے ایک بار ٹائٹل کے 20 کامیاب دفاع کیے تھے، اب بھی اس کے صبر، تکنیک اور ہڈیوں کو کچلنے والی طاقت کے زبردست امتزاج کی وجہ سے خطرہ ہے۔

ایسی تجاویز سامنے آئی ہیں کہ اس کی اگلی لڑائی میں فیصلہ کن نقصان گولوفکن کو جلد ہی ریٹائرمنٹ پر بھیج سکتا ہے لیکن قازق فائٹر نے کہا کہ اکیلے نتیجہ کسی بھی فیصلے پر اثر انداز نہیں ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ "صرف ایک خاص عنصر کی طرف اشارہ کرنا بہت مشکل ہے جو میرے کیریئر کو ختم کرنے کے فیصلے پر اثر انداز ہو سکتا ہے، جب تک کہ کچھ برا نہ ہو۔” "لیکن بہت ساری باریکیاں ہیں اور وہ جاری رکھنے کا فیصلہ کرنے میں اپنا کردار ادا کر سکتے ہیں، لیکن میں ان پر زیادہ وقت نہیں گزاروں گا۔ ہم دیکھیں گے کہ یہ کیسے ہوتا ہے۔”


ِ
#گولوفکن #الواریز #کے #خلاف #ماضی #کے #نتائج #نہیں #لے #رہے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں