کین نے چیلسی میں اسپرس کے لیے پوائنٹ بچایا

لندن:

ہیری کین نے آخری ہانپنے والے برابری میں سربراہی کرتے ہوئے ٹوٹنہم ہاٹسپر کو چیلسی میں ایک زبردست پریمیئر لیگ ڈربی میں بمشکل 2-2 سے ڈرا حاصل کیا جس کا اختتام اتوار کو فائنل سیٹی بجنے کے بعد دونوں مینیجرز کو سرخ کارڈ دکھائے جانے کے ساتھ ہوا۔

کین نے اسٹاپیج ٹائم کے چھٹے منٹ میں ایوان پیرسِک کے کونے پر نظر ڈالی تاکہ مہمانوں کے لیے ایک پوائنٹ بچایا جا سکے جنہوں نے اسٹامفورڈ برج کے اپنے آخری 38 دوروں میں اب صرف ایک بار جیتا ہے۔

اس نے ٹچ لائن پر افراتفری کے مناظر کو جنم دیا جہاں چیلسی کے باس تھامس ٹوچل اور اس کے اسپرس ہم منصب انتونیو کونٹے کے درمیان ایک تیز دوپہر کو دوسری بار جھڑپ ہوئی۔

"کوئی سخت احساسات نہیں ہیں — مجھے ایسا لگتا ہے جیسے یہ اس کی طرف سے ایک منصفانہ نمٹنا تھا اور میری طرف سے ایک منصفانہ مقابلہ تھا،” Tuchel نے کہا۔

"ہم نے ایک دوسرے کی توہین نہیں کی، ہم نے ایک دوسرے کو نہیں مارا، اور ہم اپنی ٹیموں کے لیے لڑ رہے تھے۔” ایسا لگتا ہے کہ ریس جیمز نے 77 ویں منٹ کی اسٹرائیک کے ساتھ غالب میزبانوں کے پوائنٹس کو سیل کر دیا ہے جب پیری ایمیل ہوجبجرگ نے 68 ویں منٹ میں ٹوٹنہم کو برابر کر دیا تھا۔

سنٹر بیک کالیڈو کولیبالی نے 19ویں منٹ میں چیلسی کو کونے سے آگے والی والی کر کے اپنے ہوم ڈیبیو کا آغاز کیا اور میزبان ٹیم نے ابتدائی دور میں مکمل طور پر غلبہ حاصل کیا۔

چیلسی نے رحیم سٹرلنگ کے ساتھ اپنی برتری کو بڑھانے کے کئی مواقع ضائع کیے اور ایک موقع پر ٹچیل کی مایوسی کو سمجھنا آسان تھا جب ہوجبجرگ نے برابر کیا۔

ٹچیل ریفری پر غصے میں آگئے، اصرار کرتے ہوئے کہ کائی ہیورٹز کو تعمیر میں فاؤل کیا گیا تھا اور یہ کہ رچرلیسن آف سائیڈ پوزیشن پر کھڑے تھے۔ وہ کونٹے کے ساتھ بھی ٹکرا گیا، ان دونوں کو پیلے کارڈ ملے۔

ہاورٹز نے چیلسی کو سامنے رکھنے کا ایک شاندار موقع ضائع کر دیا لیکن میزبانوں نے اپنی برتری کو دوبارہ حاصل کر لیا جب بہترین جیمز نے ہیوگو لوریس کو رحیم سٹرلنگ کے پاس سے گول کر دیا – توچل خوشی سے جشن میں ٹچ لائن کو نیچے دوڑ رہے تھے۔

کین ریکارڈ کے قریب ہے توچل کا موڈ تاریک ہو گیا حالانکہ کین نے لندن ڈربیز میں اپنے 42 ویں گول کے ساتھ ڈرا چھین لیا – جو آرسنل کے سابق فارورڈ تھیری ہنری کے ریکارڈ سے ایک پیچھے ہے۔

ٹوچل اور کونٹے جارحانہ مصافحہ کے بعد اپنے سر کھو بیٹھے اور انہیں کوچنگ اسٹاف سے الگ ہونا پڑا۔ چیلسی اور ٹوٹنہم، جو گزشتہ سیزن میں بالترتیب تیسرے اور چوتھے نمبر پر رہے تھے، دونوں کے دو گیمز سے چار پوائنٹس ہیں۔

"میں نے سوچا کہ جب ہم مصافحہ کرتے ہیں تو آپ نے ایک دوسرے کی آنکھوں میں دیکھا؛ اس کی رائے مختلف تھی۔ یہ ضروری نہیں تھا لیکن بہت سی چیزیں ضروری نہیں تھیں،” ٹوچل نے کہا۔

"ہم نے 90 منٹ تک غلبہ حاصل کیا۔ ہم تیز تھے، ہمیں بھوک لگی تھی، یہ بہترین کارکردگی تھی۔ مجھے اپنے تمام کھلاڑیوں کے لیے افسوس ہے کہ ہمیں وہ نتیجہ نہیں ملا جس کے ہم حقدار تھے۔”

Tottenham اعتماد سے بھرا ہوا تھا لیکن Koulibaly کو پنالٹی ایریا کی آزادی کے بعد Lloris کو شاندار انداز میں گول کرنے کی اجازت دینے کے بعد زیادہ تر کھیل کے لیے دوسرے نمبر پر تھا۔

کونٹے کی ٹیم آگے نہیں بڑھ سکی اور چیلسی تیز اور تیز تھی، میسن ماؤنٹ گول کرنے کے قریب تھا اور روبن لوفٹس-چیک ہاف ٹائم سے پہلے ہیڈر لگانے سے انچ دور تھا۔

Loftus-Cheek کے ساتھ وقفے کے بعد یہ ایک ایسی ہی کہانی تھی جو اس علاقے میں طوفانی دوڑ کے بعد اسکور کرنے کے لیے تیار نظر آرہی تھی، اس سے چند سیکنڈ قبل اسٹرلنگ نے بیٹھنے والے کو کھو دیا۔

کین نے نایاب جوابی حملے میں ٹوٹنہم کے بہترین موقع کو ضائع کر دیا لیکن ٹوٹنہم نے اس وقت برابری کر دی جب چیلسی کے جورجینہو نے اس علاقے میں گیند کھو دی اور ہوجبجرگ نے پوسٹ کے اندر ایک شاٹ ڈرل کیا۔ ایسا لگتا تھا کہ ٹچیل کی آخری ہنسی ہوگی جب چیلسی نے ٹوٹنہم کے دفاع کو جیمز کے لیے ایلوریس کو ہرا دیا لیکن یہ ٹوٹنہم ہی تھا جو کین کی بدولت خوشی خوشی گھر چلا گیا۔

کین نے کہا کہ "اسٹیمفورڈ برج گزشتہ برسوں میں ہماری بہترین جگہ نہیں رہی ہے اس لیے خاص طور پر آخر میں ایک نقطہ کے ساتھ جانا ایک اچھا احساس تھا۔”

"ریڈ کارڈز دیکھ کر مایوسی ہوئی، ظاہر ہے یہ ایک جذباتی کھیل تھا، لندن ڈربی، دونوں طرف سے جذبہ، دونوں ٹیمیں جیتنا چاہتی تھیں۔”


ِ
#کین #نے #چیلسی #میں #اسپرس #کے #لیے #پوائنٹ #بچایا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371252/kane-salvages-point-for-spurs-at-chelsea)

جواب دیں