کینیڈین اینڈریسکو ‘عظیم جگہ’ میں محسوس کرتے ہیں

مانٹریال:

سابق یو ایس اوپن چیمپیئن بیانکا اینڈریسکو کا خیال ہے کہ وہ پچھلے دو سالوں میں چوٹوں اور دماغی صحت کے مسائل سے نبردآزما ہونے کے بعد دوبارہ کھیل کے سرفہرست مقام پر واپسی کے لیے صحیح راستے پر ہیں۔

2019 میں، اینڈریسکو نے فلشنگ میڈوز میں اپنا پہلا گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتنے سے پہلے گھر پر انڈین ویلز اور کینیڈین اوپن میں کامیابی حاصل کی۔

22 سالہ کینیڈین اسی سال کیریئر کی بہترین درجہ بندی میں چوتھے نمبر پر پہنچ گئے لیکن بعد میں انجری کے ساتھ جدوجہد کرتے ہوئے دوبارہ اسی فارم کو دوبارہ چلانے کے لیے کبھی بھی صحت یاب نہ ہو سکے۔

اینڈریسکو، جو رینکنگ میں 53ویں نمبر پر آگئی ہیں، ذہنی صحت کے مسائل سے نمٹنے کے لیے طویل وقفے کے بعد اپریل میں اسٹٹ گارٹ کے ٹور پر واپس آئیں اور انکشاف کیا کہ وہ ٹینس چھوڑنے کے قریب ہیں۔

ٹورنٹو میں کینیڈین اوپن کے تیسرے راؤنڈ میں چین کی ژینگ کنوین کے مقابلے میں اترنے کے بعد جمعرات کو اس نے کہا، "مجھے لگتا ہے کہ یہ وہاں پہنچ رہا ہے۔”

"مجھے یقینی طور پر نہیں لگتا کہ میں ابھی وہاں ہوں۔ لیکن مجھے صرف پیستے رہنا ہے۔ اگر میں صرف اپنی پوری کوشش جاری رکھوں اور اس کے لئے واقعی پرعزم رہوں۔ کیونکہ میں واقعی، واقعی یہ چاہتا ہوں۔ خاص طور پر اتنے وقت کی چھٹی کے بعد۔ اپنے لیے اور ان تمام لوگوں کے لیے وقت نکالنا جو واقعی مشکل لمحات کو پسند کرتے ہیں۔

"مجھے لگتا ہے کہ میں ابھی بہت اچھی جگہ پر ہوں۔ اور یہاں تک کہ میں ابھی بات کر رہا ہوں، مجھے لگتا ہے کہ پچھلے سال کی طرح، مثال کے طور پر، زیادہ منفی ہو گا۔ لیکن میں صرف، میں بہت اچھا محسوس کر رہا ہوں۔”

19 سالہ زینگ 2022 میں بھی ایک پیش رفت کر رہی ہے۔ سیزن کے آغاز میں وہ دنیا میں 143 ویں نمبر پر تھی لیکن پیرس میں فرنچ اوپن کے چوتھے راؤنڈ میں دوڑ کے بعد جون میں ٹاپ 50 میں جگہ بنا لی۔

اینڈریسکو کے پاس اپنے حریف کے لیے کافی حوصلہ افزا الفاظ تھے۔ اینڈریسکو نے کہا، "مجھے لگتا ہے کہ وہ ابھی ٹاپ 10 لیول پر کھیل رہی ہے۔ وہ واقعی، واقعی اچھی کھیل رہی ہے۔ میں اس کے لیے بہت خوش ہوں،” اینڈریسکو نے کہا۔

"جب میں اس کی عمر کا تھا… مجھے صرف انتہائی نڈر ہونا یاد ہے۔ کھلاڑی آپ کو اتنی اچھی طرح سے نہیں جانتے ہیں۔ اور آپ وہاں سے باہر جاتے ہیں، بے خوف کھیلتے ہیں، بغیر کسی دباؤ کے۔ اور وہ یہی کر رہی ہے۔ ایمانداری سے، مجھے لگتا ہے کہ اگر وہ اسی طرح جاری رہی تو وہ ٹورنامنٹ جیت سکتی ہے۔”


ِ
#کینیڈین #اینڈریسکو #عظیم #جگہ #میں #محسوس #کرتے #ہیں

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370775/canadian-andreescu-feels-in-great-place)

جواب دیں