کوچ منیچیلو پر تاحیات پابندی

لندن:

ٹونی منیشیلو، جنہوں نے 2012 کے اولمپکس میں ہیپٹاتھلون گولڈ جیتنے کے لیے برطانیہ کی جیسکا اینس ہل کی رہنمائی کی تھی، پر یو کے ایتھلیٹکس (یو کے اے) بورڈ کی جانب سے مقرر کردہ ایک تادیبی پینل کے جنسی طور پر نامناسب رویے میں ملوث پائے جانے کے بعد تاحیات پابندی عائد کر دی گئی ہے۔

Minichiello کو گزشتہ سال عارضی طور پر معطل کر دیا گیا تھا جب تک کہ خاتون ایتھلیٹس کی شکایات کی تحقیقات کی جا رہی تھیں۔

منگل کو پینل نے اعلان کیا کہ منیچیلو نے کھلاڑیوں کو نامناسب جنسی حوالہ جات اور اشارے کیے تھے۔

برطانوی میڈیا کو جاری کردہ ایک بیان میں، منیشیلو نے کسی بھی غلط کام کی تردید کی۔

انہوں نے کہا، "میں اس فیصلے اور یو کے ایتھلیٹکس کے اس عمل سے غیر منصفانہ ہینڈلنگ کے ساتھ اپنی مایوسی کا مکمل اظہار نہیں کر سکتا۔” "میں اپنے اوپر لگائے گئے تمام الزامات کی سختی سے تردید کرتا ہوں۔ میں 30 سال سے زیادہ عرصے سے کوچ رہا ہوں اور جب کہ میں مضبوط اور مضبوط رہا ہوں، میں نے اپنے کسی بھی کھلاڑی کے ساتھ نامناسب سلوک نہیں کیا جیسا کہ ان میں سے بہت سے لوگ تصدیق کریں گے۔”

پینل نے مزید کہا کہ وہ ایتھلیٹس کی ذاتی زندگی کے حق کا احترام کرنے میں بھی ناکام رہے اور ان کی ذاتی زندگی کے بارے میں دخل اندازی اور ذاتی تبصرے کر کے اور جنسی طور پر جسمانی رویے میں مصروف رہے – کھلاڑیوں کو ناپسندیدہ چھونا۔

پینل نے کہا کہ وہ نامناسب اور بعض اوقات جارحانہ رویے، غنڈہ گردی کے ساتھ ساتھ جذباتی بدسلوکی میں ملوث تھا۔

گورننگ باڈی نے ایک بیان میں کہا، "یو کے اے نے اس معاملے پر غور کیا ہے اور فیصلہ کیا ہے کہ یہ نتائج انتہائی سنجیدگی کے حامل ہیں۔”

"وہ 15 سال کی مدت میں UKA کوچ کے لائسنس کی شرائط کی بڑی تعداد میں خلاف ورزیاں کرتے ہیں۔ یہ Minichiello کی طرف سے بھروسے کی سنگین خلاف ورزیاں کرتے ہیں جس کے انچارج کے تحت کھلاڑیوں کی ذہنی صحت اور ذہنی تندرستی کے لیے سنگین نتائج برآمد ہوئے ہیں۔

"یہ بات نوٹ کی جاتی ہے کہ ان تادیبی معاملات کے عمل کے دوران، Minichiello کے کوچنگ لائسنس کی میعاد ختم ہو گئی ہے اور اس وجہ سے اسے معطل/منظوری کے تابع نہیں کیا جا سکتا۔ اس لیے، UKA نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ UKA کوچ کے لائسنس کے لیے Minichiello کی طرف سے کی گئی کسی بھی درخواست کو مستقل طور پر قبول نہیں کرے گا۔ "

برطانوی لوئس ہیزل، جنہوں نے 2010 کے کامن ویلتھ گیمز میں ہیپٹاتھلون گولڈ جیتا تھا اور اس سے قبل منیچیلو کے بارے میں شکایت کی تھی، نے پابندی کو ایک "تاریخی فیصلہ” قرار دیا۔

انہوں نے ITV نیوز کو بتایا، "میرے خیال میں یہ پیغام بھیجتا ہے کہ اب ہم کھلاڑیوں، یعنی خواتین ایتھلیٹس کے تحفظ میں سرفہرست ہونا شروع کر رہے ہیں۔”


ِ
#کوچ #منیچیلو #پر #تاحیات #پابندی

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370388/coach-minichiello-banned-for-life)

جواب دیں