کرن جوہر چاہتے ہیں کہ رنویر سنگھ ان کی بایوپک میں اداکاری کریں۔


ان کی مشہور ہدایتکاری سے کچھ کچھ ہوتا ہے۔ پر گرما گرم موضوع پر گفتگو کے لیے کافی ود کرن، کرن جوہر نے بی ٹاؤن میں ایک باوقار حیثیت حاصل کی ہے۔ اسٹارڈم کے ساتھ ساتھ، ڈائریکٹر اور میزبان بھی ایک منفرد شخصیت کو برقرار رکھتے ہیں، جو ان کے خیال میں بڑے پردے پر صرف اداکار رنویر سنگھ ہی نکال سکتے ہیں۔

روپوسو شو میں دھیرج جونیجا کے ساتھ حال ہی میں ہونے والے ایک ٹیٹے میں، جوہر نے انکشاف کیا کہ اگر ان پر مبنی بائیوپک پر کام ہو رہا ہے، تو وہ چاہیں گے کہ سنگھ اس میں مرکزی کردار ادا کریں۔

"رنویر سنگھ! وہ گرگٹ کی طرح ہے اور وہ یہ سب سے بہتر کرے گا،” فلم ساز نے تبصرہ کیا۔ سنگھ بھی اپنی آنے والی فلم میں عالیہ بھٹ کے ساتھ کام کرنے والے ہیں، راکی اور رانی کی پریم کہانی جوہر کے ساتھ بطور ڈائریکٹر۔

جوہر نے بچپن میں اپنی "غیر معمولی” شخصیت کے بارے میں بھی بتایا جسے وہ اپنی بایوپک میں شامل کرنا چاہتے ہیں۔ اس نے کہا، "میرا بچپن، میرا بچپن بہت اچھا گزرا؛ میرے والدین میرے ساتھ بہت اچھے تھے اور انھوں نے مجھے زندگی کے سب سے حیرت انگیز سبق سکھائے۔ تاہم، یہ تھوڑا سا گڑبڑ بھی تھا کیونکہ میں ایک غیر معمولی بچہ تھا اور اس میں کچھ جذبات تھے۔ میں نے بچپن میں ہی جوش مارا تھا۔ میں بھی دوسروں کے مقابلے میں مختلف تھا، اس لیے مجھے اس کی قیمت ادا کرنی پڑی۔ یہ ایک مشکل وقت تھا، لیکن ساتھ ہی بہت حوصلہ افزا بھی تھا کیونکہ جب میں پیچھے مڑ کر دیکھتا ہوں تو مجھے لگتا ہے کہ میں نے بہت کچھ سیکھا ہے۔ وہ مرحلہ۔”

ایک اور دلچسپ نوٹ پر، جوہر نے یہ بھی انکشاف کیا کہ اگرچہ انڈسٹری میں انہیں ‘KJo’ کے نام سے ڈب کیا جاتا ہے، لیکن وہ عرفیت کو ناپسند کرتے ہیں اور پسند کرتے ہیں کہ لوگ اسے کرن کہتے ہیں۔

کہانی میں شامل کرنے کے لیے کچھ ہے؟ ذیل میں تبصروں میں اس کا اشتراک کریں۔