ڈینگی سے نمٹنے کے لیے لاکھوں مچھلیاں جھیلوں، تالابوں میں چھوڑ دی گئیں۔

لاہور:

پنجاب میں ڈینگی سے نمٹنے کے لیے مچھر مار کرنے والی مچھلیوں کی لاکھوں پر مشتمل فوج تیار کی گئی ہے اور مختلف اضلاع کے تالابوں اور جھیلوں میں 23 لاکھ سے زائد تلپیا مچھلی چھوڑی جا رہی ہے۔

اسلام آباد ڈسٹرکٹ ہاؤس آفیسر کے دفتر سے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، صوبے میں ڈینگی بخار میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے جس کے مریضوں کی تعداد 1,388 تک پہنچ گئی ہے۔

محکمہ صحت کے علاوہ محکمہ ماہی پروری پنجاب ڈینگی کی روک تھام میں فعال کردار ادا کر رہا ہے اور اس سال ڈینگی لاروا کے خاتمے کے لیے 23 لاکھ تلپیا مچھلی کی افزائش کی گئی ہے۔

ماہی گیری کے ماہرین کا کہنا ہے کہ تلپیا ایک چھوٹی مچھلی ہے جسے قدیم مصر میں دوبارہ جنم لینے کی علامت سمجھا جاتا تھا۔ جدید دور میں سائنسدان اس مچھلی کو ڈینگی اور ملیریا جیسی بیماریاں پھیلانے والے مچھروں کے خلاف استعمال کرنے پر کام کر رہے ہیں۔

یہ بات ڈائریکٹر جنرل پنجاب فشریز ڈاکٹر سکندر حیات نے بتائی دی ایکسپریس ٹریبیون ڈینگی پر قابو پانے کے تین طریقوں کے بارے میں۔

انہوں نے کہا کہ چونکہ ڈینگی مچھر پانی میں افزائش پاتا ہے اس لیے مکینیکل کنٹرول کے طریقہ کار سے جمع شدہ پانی کو ختم کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ مثال کے طور پر، پرندوں کے پیالوں میں موجود پانی کو خالی کر دیا جاتا ہے یا ائیر کنڈیشنر یا گھروں کے ٹائروں میں جمع پانی کو باہر پھینک دیا جاتا ہے۔

پڑھیں ڈینگی ٹیسٹ کی فیس 1500 روپے مقرر

کیمیکل کنٹرول کے طریقہ کار میں ڈینگی مچھر کے لاروا کو کیمیکل استعمال کرکے مار دیا جاتا ہے۔ ڈاکٹر حیات نے کہا کہ "یہ طریقہ تالابوں میں استعمال کیا جاتا ہے جہاں تمام پانی کو ضائع نہیں کیا جا سکتا”۔

ڈینگی کنٹرول کا تیسرا طریقہ حیاتیاتی طریقہ ہے جس میں تلپیا مچھلی کو پانی میں چھوڑا جاتا ہے۔ ڈاکٹر حیات نے بتایا کہ یہ بنیادی طور پر آبی ذخائر میں استعمال ہوتا ہے جہاں پانی انسانی استعمال کے لیے استعمال ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ان کا عملہ پانی کی پی ایچ (تیزابیت یا کڑواہٹ کی سطح) کو چیک کرتا ہے، اس کی کامیابی کی شرح کا جائزہ لیتا ہے اور پھر ڈینگی لاروا کو حیاتیاتی طور پر کنٹرول کرنے کے لیے تلپیا اور گراس کارپ مچھلی کو چھوڑتا ہے۔

ڈائریکٹر جنرل نے مزید بتایا کہ اس وقت پنجاب کے مختلف اضلاع میں ڈینگی قاتل مچھلی تالابوں اور جھیلوں میں چھوڑی جا رہی ہے۔

تلپیا دیگر مچھلیوں کے مقابلے میں مہنگا اور کھانے میں زیادہ لذیذ بھی جانا جاتا ہے۔


ِ
#ڈینگی #سے #نمٹنے #کے #لیے #لاکھوں #مچھلیاں #جھیلوں #تالابوں #میں #چھوڑ #دی #گئیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں