ڈیسک ٹاپ میٹل 3D پرنٹ شدہ شیٹ میٹل ٹیکنالوجی کی نقاب کشائی کرے گی۔

چیف ایگزیکٹیو آفیسر ریک فلوپ نے رائٹرز کو بتایا کہ امریکہ میں قائم تھری ڈی پرنٹر بنانے والی کمپنی ڈیسک ٹاپ میٹل انک بدھ کے روز ایک نئی ٹیکنالوجی کی نقاب کشائی کرنے کا ارادہ رکھتی ہے جو صنعتی شیٹ میٹل کی تیاری کے عمل کو ڈرامائی طور پر آسان بنائے گی۔

Fulop نے مزید کہا کہ ٹیکنالوجی Figur G15 ڈیجیٹل ڈیزائن فائل سے براہ راست مانگ کے مطابق معیاری شیٹ میٹل کی شکل دینے کی صلاحیت رکھتی ہے، اسٹیمپنگ ٹولز، مولڈز، ڈیز، یا پریس کی ضرورت کو ختم کرتی ہے اور اس طرح لاگت اور پروڈکشن لیڈ ٹائم کو کم کرتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ "یہ $300 بلین کی مارکیٹ ہے جس میں اس وقت کوئی ڈیجیٹل حل موجود نہیں ہے،” انہوں نے مزید کہا کہ Figur G15 بدھ کو شکاگو میں ایک تجارتی شو میں متعارف کرایا جانا ہے۔

میساچوسٹس میں قائم سٹارٹ اپ میں BMW، Toyota Motor Corp اور ارب پتی ایلون مسک کی راکٹ کمپنی SpaceX اپنے گاہکوں میں شامل ہے۔

3D پرنٹنگ ٹیکنالوجی، جو پلاسٹک یا دھات کے ذرات سے پرتوں میں پیچیدہ شکلیں بنانے کی اجازت دیتی ہے، کو واشنگٹن ایک ایسی اختراع کے طور پر دیکھتا ہے جو امریکی صنعت کاروں کو پنپنے اور ملازمتیں پیدا کرنے کے قابل بنائے گی۔

فلوپ توقع کرتا ہے کہ نئی ٹیکنالوجی کی پہلی نسل ہوائی جہاز، زراعت اور ہیوی ڈیوٹی آلات کے لیے شیٹ میٹل کے پرزوں کی حجم کی پیداوار کو سنبھالے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ آٹوموٹو اسمبلی میں، تاہم، ٹیکنالوجی شیٹ میٹل کی تشکیل اور اسٹیمپنگ کو کم سے درمیانی حجم میں سنبھالنے کے قابل ہو گی۔

"یہ ابتدائی طور پر ایک سال میں ذیلی 10,000 گاڑیوں کی پیداوار میں مدد دے سکتا ہے،” فلوپ نے کہا۔ "مجھے یقین ہے کہ ہم اگلی دو دہائیوں میں سٹیمپنگ کی ضرورت کو ڈرامائی طور پر کم کر دیں گے۔”

رائٹرز کی طرف سے دیکھے گئے ایک کمپنی کے بیان کے مطابق، فی الحال، ٹیکنالوجی صرف شیٹ میٹل کے پرزے بنانے کی صلاحیت رکھتی ہے جو اس کے 1.5 میٹر بائی 1.2 میٹر کے 3D پرنٹر کے لفافے میں فٹ ہوتے ہیں اور عمودی سمت میں 40 سینٹی میٹر تک مثبت اور منفی شکلوں پر کارروائی کر سکتے ہیں۔ .


ِ
#ڈیسک #ٹاپ #میٹل #پرنٹ #شدہ #شیٹ #میٹل #ٹیکنالوجی #کی #نقاب #کشائی #کرے #گی

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں