ڈورٹمنڈ نے رونالڈو کے لیے اقدام کو مسترد کردیا۔

میونخ:

بوروسیا ڈورٹمنڈ کے چیئرمین ہنس-جوآخم واٹزکے نے جمعہ کو بنڈس لیگا کلب کو کرسٹیانو رونالڈو سے جوڑنے کی قیاس آرائیوں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ فریقین کے درمیان کوئی رابطہ نہیں ہے۔

"میں اس کھلاڑی سے محبت کرتا ہوں، یہ یقینی طور پر کرسٹیانو رونالڈو کو سگنل آئیڈونا پارک میں کھیلتے ہوئے دیکھنا ایک دلکش خیال ہوگا۔ وہ دنیا کے عظیم ترین کھلاڑیوں میں سے ایک ہے،” واٹزکے نے نامہ نگاروں کے سامنے اعتراف کیا۔

"لیکن اس میں ملوث افراد کے درمیان کوئی رابطہ نہیں ہے۔ اس لیے آپ اس کے بارے میں بات کرنا چھوڑ دیں۔”

ڈورٹمنڈ، جس نے موسم گرما کے شروع میں مانچسٹر سٹی سے اسٹار اسٹرائیکر ایرلنگ ہالینڈ کو کھو دیا تھا، مانچسٹر یونائیٹڈ میں اپنے مستقبل کے بارے میں غیر یقینی صورتحال کے درمیان 37 سالہ نوجوان کے ساتھ جوڑا گیا تھا۔

اس کے باوجود انہوں نے پہلے ہی فرانسیسی اسٹرائیکر انتھونی موڈسٹی کو سیبسٹین ہالر کا احاطہ کرنے کے لیے سائن کر لیا ہے، جنہیں ٹرانسفر ونڈو میں پہلے ایجیکس سے خریدا گیا تھا لیکن اب وہ غیر معینہ مدت کے لیے باہر ہیں کیونکہ وہ کینسر کے علاج سے گزر رہے ہیں۔

اس کے علاوہ، ڈورٹمنڈ کا منصوبہ ہے کہ وہ 17 سالہ یوسفا موکوکو اور 20 سالہ کریم ادیمی کی شکل میں نوجوان ٹیلنٹ کو فروغ دینے پر توجہ مرکوز کرے۔

"ہمیں نوجوانوں میں اور بھی زیادہ سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت ہے،” واٹزکے نے کہا، جس نے یہ بھی اعتراف کیا کہ ان کے کلب کو "دو یا تین سال کے بعد کھلاڑیوں کی فروخت کی توقع کرنی چاہیے۔”

رونالڈو کو سائن کرنا ایسی حکمت عملی سے مطابقت نہیں رکھتا۔

پانچ بار کے بیلن ڈی آر جیتنے والے کے اولڈ ٹریفورڈ میں اپنے معاہدے پر ایک سال باقی ہے لیکن مبینہ طور پر وہ چیمپئنز لیگ فٹ بال کھیلنے کے لیے باہر جانا چاہتا ہے، جو ڈارٹمنڈ اسے پیش کر سکتا تھا۔

یونائیٹڈ، جو یوروپا لیگ میں کھیلے گا، نے برقرار رکھا ہے کہ وہ فروخت کے لیے نہیں ہے اور اس نے اس سیزن میں اب تک اپنے دونوں پریمیئر لیگ گیمز میں برائٹن اور ہوو البیون اور برینٹ فورڈ کے خلاف شکستوں میں حصہ لیا ہے۔


ِ
#ڈورٹمنڈ #نے #رونالڈو #کے #لیے #اقدام #کو #مسترد #کردیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں