پل کی لڑائی کے بعد ٹوچل اور کونٹے پر فرد جرم عائد کی گئی۔

لندن:

چیلسی کے منیجر تھامس ٹوچل اور ٹوٹنہم کے باس انتونیو کونٹے پر اتوار کے طوفانی 2-2 سے ڈرا میں ان کی دھماکہ خیز جھڑپوں کے بعد نامناسب طرز عمل کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

اسٹامفورڈ برج پر پریمیئر لیگ شو ڈاون میں غصہ بھڑکنے کے بعد ٹوچل اور کونٹے دو ناراض تبادلوں میں الجھ گئے۔

دونوں مینیجرز کو پہلے بسٹ اپ کے لیے بُک کیا گیا تھا، جو کہ کونٹے کی طرف سے Tuchel کے ٹیکنیکل ایریا کے قریب Pierre-Emile Hojbjerg کے برابری کا جشن منانے کے بعد شروع ہوا تھا۔

ٹوچل اور کونٹے ایک بار پھر اس وقت جھگڑ پڑے جب جوڑی کے درمیان ایک جارحانہ مصافحہ، جنہیں دونوں کو ریڈ کارڈز دکھائے گئے، نے مزید بدصورت مناظر کو جنم دیا جس میں لندن کے حریفوں کے کھلاڑی اور کوچنگ عملہ شامل تھا۔

پیر کو ایف اے کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ "تھامس ٹوچل اور انتونیو کونٹے دونوں پر ایف اے رول E3 کی خلاف ورزی کا الزام عائد کیا گیا ہے، اتوار 14 اگست 2022 کو چیلسی ایف سی اور ٹوٹنہم ہاٹ پور ایف سی کے درمیان ہونے والے پریمیر لیگ میچ کے بعد”۔

"یہ الزام لگایا گیا ہے کہ میچ کے اختتام کے بعد دونوں مینیجرز کا رویہ غلط تھا۔ تھامس ٹوچل اور انتونیو کونٹے کے پاس اپنے متعلقہ ردعمل فراہم کرنے کے لیے جمعرات 18 اگست 2022 تک کا وقت ہے۔”

ٹوچل کو ایف اے کی جانب سے مزید الزامات کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، جو ریفری انتھونی ٹیلر کے بارے میں میچ کے بعد کے تبصروں کی تحقیقات کر رہے ہیں۔

ٹوچل نے کہا کہ "شاید یہ بہتر ہوگا” ٹیلر کے لیے چیلسی کو دوبارہ ریفری نہ کرنا، جرمن ٹوٹنہم کے دونوں گولوں پر ناراض ہونے کے ساتھ۔

اس نے محسوس کیا کہ Hojbgerg کی کوشش کو Richarlison کے خلاف آف سائیڈ کے ساتھ ساتھ کئی سیکنڈ پہلے کائی Havertz پر ایک فاؤل کے لیے مسترد کر دینا چاہیے تھا۔

ٹوچل نے یہ بھی اصرار کیا کہ ٹوٹنہم کے محافظ کرسٹین رومیرو کو مارک کوکوریلا کے بال کھینچنے پر سزا ملنی چاہیے تھی، VAR چیک نے اس واقعے کے لیے ریڈ کارڈ کو مسترد کر دیا جو ہیری کین کے مہمانوں کے اسٹاپج ٹائم برابری کی سربراہی سے عین قبل سامنے آیا تھا۔

دونوں مینیجرز کو ان کی حرکات کے نتیجے میں پابندی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، ٹچیل نے پہلے ہی تسلیم کر لیا ہے کہ وہ ٹچ لائن سے غیر حاضر ہو سکتا ہے جب چیلسی کا اگلے ہفتے کے آخر میں لیڈز کا سامنا کرنا پڑے گا۔

"تو، اچھا! میں کوچ نہیں کر سکتا لیکن ریفری اگلے گیم میں سیٹی بجا سکتا ہے،” اس نے ٹوٹنہم میچ کے بعد کہا۔

لندن ڈربی، جس میں دونوں ٹیموں کے کھلاڑیوں کے جارحانہ ٹیکلز کی ایک سیریز پیش کی گئی تھی، کو 2016 میں مغربی لندن میں ٹیموں کے درمیان یکساں طور پر دلچسپ مقابلے کے حوالے سے ‘دی بیٹل آف دی برج پارٹ 2’ کا نام دیا گیا تھا۔


ِ
#پل #کی #لڑائی #کے #بعد #ٹوچل #اور #کونٹے #پر #فرد #جرم #عائد #کی #گئی

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371469/tuchel-and-conte-charged-after-battle-of-the-bridge)

جواب دیں