ٹین ہیگ کو رونالڈو اور راشفورڈ کو چھوڑ دینا چاہئے: رونی

لندن:

مانچسٹر یونائیٹڈ کے منیجر ایرک ٹین ہیگ پیر کو لیورپول کے خلاف اپنا پہلا پریمیئر لیگ پوائنٹ حاصل کرنے کی اپنی امیدوں کو بڑھا سکتے ہیں اگر انہوں نے کرسٹیانو رونالڈو اور مارکس راشفورڈ کو گرا دیا، ریڈ ڈیولز کے لیجنڈ وین رونی نے سنڈے ٹائمز میں لکھا۔

یونائیٹڈ نے شرمناک شکستوں کے ساتھ اپنی مہم کا آغاز کیا، برائٹن نے اولڈ ٹریفورڈ میں اپنی پہلی جیت درج کی جس کے بعد گزشتہ ہفتے کے آخر میں برینٹ فورڈ کے ہاتھوں 4-0 سے کوڑے مارے۔

اس نے انہیں 30 سالوں میں پہلی بار پریمیئر لیگ کے نچلے حصے تک پہنچا دیا۔

یونائیٹڈ لیورپول تنظیم کی میزبانی کرتا ہے جو فولہم اور کرسٹل پیلس کے خلاف دو ڈرا کے بعد مہم کی اپنی پہلی جیت کے خواہاں ہیں۔

یونائیٹڈ اور انگلینڈ کے ریکارڈ گول اسکورر رونی کا کہنا ہے کہ ان کی سابقہ ​​ٹیم کو ایسے کھلاڑیوں کی ضرورت ہے جو اپنے دل کو پچ پر دوڑائیں اور نہ ہی رونالڈو اور نہ ہی راشفورڈ یہ فراہم کرتے ہیں۔

یونائیٹڈ میں اپنے دوسرے اسپیل میں رونالڈو کے بارے میں یہ افواہ پھیلی ہوئی ہے کہ وہ کلب سے الگ ہو جائیں گے کیونکہ وہ چیمپئنز لیگ فٹ بال کھیلنا چاہتے ہیں۔

گزشتہ سال یورو 2020 کے فائنل میں کھیلنے کے بعد سے راشفورڈ کی فارم میں کمی نے انہیں انگلینڈ کے اسکواڈ میں اپنی جگہ کھوتے ہوئے دیکھا ہے اور ان کے فرانسیسی چیمپئن پیرس سینٹ جرمین کے ساتھ منسلک ہونے کی خبریں سامنے آئی ہیں۔

"میں کرسٹیانو رونالڈو کے ساتھ نہیں کھیلوں گا، اور میں مارکس راشفورڈ کے ساتھ نہیں کھیلوں گا،” رونی نے کہا۔

"اگر میں ٹین ہیگ کی پوزیشن میں ہوتا تو میری بنیادی پریشانی پچ پر توانائی حاصل کرنا ہوگی، اور یونائیٹڈ کی نمبر 9 کو بھرتی کرنے میں ناکامی کا مطلب ہے کہ انہوں نے برینٹ فورڈ کے خلاف رونالڈو پر انحصار کیا، حالانکہ اس نے ٹیم کے ساتھ زیادہ تربیت نہیں کی تھی۔

"وہ ایسا لگتا تھا کہ اسے میچ فٹ ہونے کے لیے وقت درکار ہے۔”

رونی – جو اب ایم ایل ایس میں اپنے ایک اور سابق کلب ڈی سی یونائیٹڈ کی کوچنگ کر رہے ہیں – نے کہا کہ یونائیٹڈ کو رونالڈو کو جانے دینا چاہیے، کیونکہ وہ 37 سال کی عمر میں ٹائٹل جیتنے والی ممکنہ ٹیم بنانے کے لیے کھلاڑی نہیں ہیں۔

"انہوں نے یہ بھی بتایا ہے کہ وہ کلب چھوڑنا چاہتے ہیں،” رونی نے کہا۔

"میں اس کی وجوہات نہیں جانتا لیکن جیسا کہ میں نے اپنے آخری کالم میں لکھا تھا، میں اسے اجازت دوں گا – وہ ایک عظیم کھلاڑی ہے اور ہمیشہ گول کرے گا لیکن ٹین ہیگ کا کام ایک ایسی ٹیم تیار کرنا ہے جو ٹائٹل کے لیے مقابلہ کر سکے۔ تین یا چار سال کے عرصے میں.

"اس کا مطلب ہے نوجوان کھلاڑیوں کے ساتھ دوبارہ تعمیر کرنا۔”

رونی کا کہنا ہے کہ ان دنوں راشفورڈ کو دیکھنا "ایک حقیقی تشویش ہے۔”

رونی نے کہا، "میرے خیال میں اسے بہت زیادہ روح کی تلاش کرنے کی ضرورت ہے اور یہ معلوم کرنے کی ضرورت ہے کہ وہ کیا چاہتا ہے، اپنی بھلائی کے لیے، کسی اور چیز سے پہلے،” رونی نے کہا۔

"وہ ایسا لگتا ہے کہ وہ کہیں بھی ہونا چاہتا ہے لیکن فٹ بال کی پچ پر۔ میں نے اسے کافی عرصے سے میدان پر مسکراتے ہوئے نہیں دیکھا۔

"وہ ایک پیارا بچہ اور ایک مقامی لڑکا ہے جو یونائیٹڈ میں صفوں میں آیا، جسے ہر کوئی اچھا کام کرتے دیکھنا چاہتا ہے۔

"لیکن آپ مارکس کے درمیان فرق کو دیکھتے ہیں جب وہ پہلی بار ٹیم میں آیا تھا: جو جذبہ اس نے دکھایا، جب اس نے گول کیا تو اس کے چہرے پر مسکراہٹ۔ یہ دن اور رات ہے۔”


ِ
#ٹین #ہیگ #کو #رونالڈو #اور #راشفورڈ #کو #چھوڑ #دینا #چاہئے #رونی

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں