ٹین ہیگ نے متحدہ کی حقیقت کو آگ کا بپتسمہ دیا۔

مانچسٹر:

ایرک ٹین ہیگ نے مانچسٹر یونائیٹڈ کو برینٹ فورڈ میں 4-0 سے شکست کا اعتراف کرتے ہوئے دیکھ کر حیرت کا اظہار کیا جو 30 سالوں میں پہلی بار پریمیر لیگ کے ریڈ ڈیولز کو نیچے چھوڑ دیتا ہے۔

لیکن انچارج صرف دو گیمز کے بعد، ڈچ مین کو یونائیٹڈ کی نئی حقیقت میں کریش کورس مل رہا ہے۔

20 بار کی انگلش چیمپئن اب 1936 کے بعد پہلی بار لگاتار سات دور لیگ گیمز ہاری ہے۔

اس دوڑ میں مانچسٹر سٹی، لیورپول اور برائٹن میں بھی اسی طرح کی پٹائی شامل تھی۔ درحقیقت یونائیٹڈ نے گزشتہ سیزن کے آغاز سے لے کر اب تک پریمیئر لیگ میں سات بار چار یا اس سے زیادہ گول کیے ہیں۔

سابق Ajax باس کے تحت ایک نئی صبح کی کوئی بھی امید انہی ناکامیوں سے اڑا دی گئی ہے جو اولڈ ٹریفورڈ میں ایک دہائی کے زوال کے دوران برقرار رہی ہیں۔

ٹین ہیگ کے پیشرو رالف رنگینک نے پچھلے سیزن میں اپنے دکھی نگراں سپیل سے یہ کہہ کر دستخط کیے کہ یونائیٹڈ اسکواڈ کو "اوپن ہارٹ سرجری” کی ضرورت ہے اور پریمیئر لیگ میں چھٹے نمبر پر پہنچنے کے بعد 10 نئے کھلاڑیوں کی ضرورت ہے۔

نئے سیزن میں دو گیمز، صرف تین نئے چہرے Lisandro Martinez، Tyrell Malacia اور Christian Eriksen کی شکل میں آئے ہیں۔

پاؤل پوگبا، ایڈنسن کاوانی، جیسی لنگارڈ، نیمانجا میٹک اور جوآن ماٹا کے ساتھ یونائیٹڈ اسکواڈ گزشتہ سیزن سے بھی کمزور ہے، جبکہ گول کیپر ڈین ہینڈرسن قرض پر ناٹنگھم فاریسٹ میں شامل ہوئے ہیں۔

اس کے بجائے یونائیٹڈ کی ٹرانسفر ونڈو پر دو چالوں کا غلبہ رہا ہے جو نہیں ہوا ہے۔

بارسلونا کے بیچنے کی مایوسی کے باوجود، فرینکی ڈی جونگ نے اپنے سابق Ajax باس کے ساتھ دوبارہ ملنے کے موقع کی مزاحمت کی ہے۔

اس دوران کرسٹیانو رونالڈو اولڈ ٹریفورڈ میں اپنا دوسرا اسپیل کم کرنے کے خواہاں ہیں لیکن انہیں چیمپئنز لیگ کا کوئی دعویدار نہیں مل سکتا جو پانچ بار کے بیلن ڈی آر کے فاتح کے لیے ادائیگی کرنے کے لیے تیار ہو۔

کلب کے مالکان امریکن گلیزر فیملی ایک بار پھر شائقین کے غصے میں سب سے آگے ہیں۔

گزشتہ ہفتے کے آخر میں برائٹن کے ہاتھوں 2-1 سے گھریلو شکست سے قبل ہونے والے مظاہروں نے کلب شاپ کو کک آف سے پہلے بند کرنے پر مجبور کر دیا۔

یونائیٹڈ کے اگلے میچ کے لیے لیورپول کے گھر پر مزید مظاہروں کا منصوبہ بنایا گیا ہے، یہ میچ مئی 2021 میں ملتوی کر دیا گیا تھا جب حامیوں نے یورپی سپر لیگ کے منصوبوں کے خلاف احتجاج میں اولڈ ٹریفورڈ کی پچ پر دھاوا بول دیا۔

یونائیٹڈ کے سابق کپتان گیری نیویل نے کہا کہ "گلیزر فیملی کے لیے فٹ بال کلب کو فروخت کرنے کا وقت آ گیا ہے۔”

"اس کے اوپر والے لوگوں کو معلوم ہونا چاہئے تھا کہ ایرک ٹین ہیگ کو اس اسکواڈ کے حوالے کرنا ایک ناقابل قبول صورتحال تھی۔”

کلب میں منتقلی کی مربوط حکمت عملی کا فقدان اس ہفتے سامنے آیا کیونکہ مبینہ طور پر یونائیٹڈ نے 33 سالہ بولوگنا فارورڈ مارکو آرناوٹوک کے مداحوں کے رد عمل کی وجہ سے ایک اقدام سے دستبرداری اختیار کرلی۔

ایک اور ہدف میں دلچسپی، ایڈرین رابیوٹ، کو کلب کے اپنے اندرون ملک ٹیلی ویژن چینل پر سابق یونائیٹڈ مڈفیلڈر لو میکاری نے شدید تنقید کا نشانہ بنایا۔

جب کہ ٹین ہیگ کو اسکواڈ کے ساتھ ایک ڈوبتے ہوئے جہاز کے گرد گھومنے کے لیے چھوڑ دیا جاتا ہے جو اسے بڑی حد تک وراثت میں ملا تھا۔

انہوں نے کہا کہ میں نے ان سے کہا کہ وہ یقین کے ساتھ کھیلیں اور اپنی کارکردگی کی ذمہ داری لیں اور ہم نے ایسا نہیں کیا۔

"ایسا لگتا ہے کہ ماضی میں جو کچھ ہوا، پچھلے سیزن میں، وہ اس سیزن میں آتا ہے اور ہمیں اسے تیزی سے تبدیل کرنا ہوگا۔”

لیجنڈری سابق باس ایلکس فرگوسن کے ریٹائر ہونے کے بعد سے یونائیٹڈ کو پچھلے نو سالوں سے تبدیلی کی ضرورت ہے۔

اس کے بعد سے ٹین ہیگ یونائیٹڈ کی نوکری لینے والے چھٹے مینیجر ہیں۔

لیکن جب تک کہ کلب کو چلانے میں زیادہ بنیادی تنظیم نو نہیں ہوتی، یونائیٹڈ انہی غلطیوں کو دہرانے کے لیے برباد نظر آتا ہے جب وہ نئی سطح پر پہنچتے ہیں۔


ِ
#ٹین #ہیگ #نے #متحدہ #کی #حقیقت #کو #آگ #کا #بپتسمہ #دیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371138/ten-hag-given-baptism-of-fire-to-uniteds-reality)

جواب دیں