ٹویٹر بلیو اعلی درجہ بندی کے جوابات، 60 منٹ کی ویڈیوز شامل کرنے کے لیے

ٹویٹر بلیو پیڈ سبسکرپشن میں اب "گفتگو میں ترجیحی درجہ بندی” اور 60 منٹ کی ویڈیو اپ لوڈز کے ساتھ نئے فوائد شامل کیے گئے ہیں۔ ایلون مسک کی طرف سے بلیو سبسکرائبرز سے پچھلے مہینے فیچرز کا وعدہ کیا گیا تھا، لیکن اب اپ ڈیٹ شروع ہو رہا ہے۔

ٹویٹر کے سپورٹ پیج کے مطابق، ترجیحی جواب "ان ٹویٹس پر آپ کے جوابات کو ترجیح دیتا ہے جن کے ساتھ آپ تعامل کرتے ہیں”، کیونکہ ٹویٹ کے جوابات صفحہ کے اوپر ظاہر ہوں گے۔

ترجیحی درجہ بندی کا مقصد "اسکیمز، سپیم اور بوٹس کی مرئیت کو کم کرنے میں مدد کرنا ہے۔”

باقاعدہ صارفین نے خدشات کا اظہار کیا ہے کہ یہ فیچر ان کے تجربے کو کم کر دے گا، جبکہ ادا شدہ ترجیحی پیغامات اسپامرز، ٹرولز اور دیگر کو ان کے پیغامات کو وسعت دینے میں مدد کریں گے۔

$8 سبسکرپشن کے لیے نئے ویڈیو قواعد 10 منٹ اور 512MB سے 60 منٹ تک اور 2GB تک 1080p ریزولوشن پر ویڈیو اپ لوڈز کی لمبائی کو بڑھا دیں گے، صرف ویب سے اپ لوڈ ہونے پر۔ تاہم، 10 منٹ کا اصول اب بھی اینڈرائیڈ اور آئی او ایس صارفین پر لاگو ہوگا۔

ٹویٹر کا کہنا ہے کہ یہ "ہمارے اور ہمارے شراکت داروں کی طرف سے تقسیم، سنڈیکیشن، اشاعت یا نشریات کے لیے آپ کی اصل ویڈیو میں ترمیم یا موافقت کر سکتا ہے” یا ناظرین کی انٹرنیٹ کی رفتار کے لحاظ سے بٹریٹ/ریزولوشن کو تبدیل کر سکتا ہے۔ مسک نے پہلے اعلان کیا تھا کہ کمپنی ان صارفین کو ادائیگی کرنے کا ارادہ رکھتی ہے جنہوں نے پلیٹ فارم پر ویڈیوز اپ لوڈ کیں، یوٹیوب کی 55 فیصد کٹوتی سے زیادہ۔


ِ
#ٹویٹر #بلیو #اعلی #درجہ #بندی #کے #جوابات #منٹ #کی #ویڈیوز #شامل #کرنے #کے #لیے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)