ٹائیگر، میک ایلروئے پی جی اے ٹور پلیئرز میٹنگ کی قیادت کر رہے ہیں۔

واشنگٹن:

ٹائیگر ووڈس نے اس ہفتے کی BMW چیمپئن شپ سے پہلے، سعودی حمایت یافتہ LIV گالف سے لاحق خطرے، اور اس کا مقابلہ کرنے کے طریقے کے بارے میں صرف امریکی PGA ٹور پلیئرز میٹنگ کی قیادت کی۔

چار بار کے بڑے فاتح Rory McIlroy اور دو بار PGA چیمپئن شپ کے فاتح جسٹن تھامس نے بدھ کے روز منگل کے اجتماع کی تصدیق کی، McIlroy نے کہا کہ کھلاڑی آگے بڑھنے کے منصوبے پر متحد ہو کر روانہ ہوئے۔

میک ایلروئے نے کہا، "ایک چیز جو اس سے نکلی، جس کا میرے خیال میں مقصد تھا، یہ ہے کہ اس دورے کے تمام سرفہرست کھلاڑی اس بات پر متفق ہیں کہ ہمیں آگے کہاں جانا چاہیے۔”

"اور یہ بہت اچھا تھا۔”

کئی بڑے نام کے کھلاڑیوں نے LIV گالف سیریز کے ریکارڈ پرس اور چھوٹے ایونٹس کے لیے PGA چھوڑ دیا ہے، جہاں بھاری ضمانتیں اور $25 ملین پرس نے ڈسٹن جانسن، بروکس کوپکا، فل میکلسن، بوبا واٹسن، برائیسن ڈی چیمبو، ہنرک جیسے ستاروں کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔ سٹینسن اور سرجیو گارسیا۔

PGA نے غیر معینہ پابندی کے ساتھ جواب دیا اور سعودی حمایت یافتہ سرکٹ کی دولت سے مقابلہ کرنے کی امید میں کئی ایونٹس کے پرس اٹھائے۔

کھلاڑی کیا چاہتے ہیں اس کی قطعی تفصیلات ظاہر نہیں کی گئیں لیکن میک ایلروئے نے کہا کہ میٹنگ کا ایک اہم مسئلہ دنیا کے بہترین گولفرز کو میجرز سے باہر ایک دوسرے کے خلاف کھیلنے کے زیادہ مواقع ملنا تھا۔

میک ایلروئے نے کہا کہ "ہمیں اپنے سے زیادہ کثرت سے اعلی لوگوں کو اکٹھا کرنے کی ضرورت ہے۔” "میں ایک ہی ٹورنامنٹ میں سب کے بارے میں بات کر رہا ہوں، ایک ہی ہفتوں میں۔”

McIlroy نے کہا کہ فی الحال بات چیت کی نوعیت کھلاڑیوں اور پی جی اے ٹور کے رہنماؤں کے درمیان معاملہ ہے۔

"مجھے نہیں لگتا کہ یہ ابھی کسی عوامی فورم کے لیے ہے،” McIlroy نے کہا۔ "میرے خیال میں یہ کھلاڑیوں اور دورے کے ایگزیکٹوز کے درمیان ہے تاکہ آگے کے راستے کو ترتیب دینے کی کوشش کی جا سکے۔”

ووڈس، 15 بار کے بڑے چیمپیئن جو کہ فروری 2021 کے کار حادثے میں ٹانگ کی چوٹوں سے صحت یاب ہو رہے ہیں، نے FedEx کپ پلے آف ایونٹ سے پہلے میٹنگ میں ذاتی طور پر حاضر ہونے کی کوشش کی، جو جمعرات کو ولمنگٹن، ڈیلاویئر میں شروع ہو رہا تھا۔

"یہ اثر انگیز تھا اور مجھے لگتا ہے کہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اس دورے کے بارے میں کتنا خیال رکھتا ہے،” McIlroy نے کہا۔ "یہ ظاہر کرتا ہے کہ وہ ان کھلاڑیوں کی کتنی پرواہ کرتا ہے جو آنے والے ہیں اور اگلی نسل بننے جا رہے ہیں۔”

McIlroy نے واضح کیا کہ کمرے میں موجود تمام کھلاڑیوں میں سے، یہ ووڈس تھا جس نے سب سے زیادہ توجہ دی تھی۔

"وہ وہ ہیرو ہے جس کی ہم سب نے تلاش کی ہے۔ اس کی آواز گالف کے کھیل میں کسی اور کی آواز سے آگے لے جاتی ہے،” McIlroy نے کہا۔ "اس کا کردار ہمیں ایک ایسی جگہ پر لے جا رہا ہے جہاں ہم سب کو لگتا ہے کہ ہمیں ہونا چاہیے۔

"یہ بالکل ظاہر ہے کہ جب بھی ہم سب کمرے میں آتے ہیں، وہاں ایک الفا ہوتا ہے، اور یہ میں نہیں ہوں۔ وہ بہت خیال رکھتا ہے۔”

تھامس نے کہا کہ کمرے میں ووڈس کا ہونا اہمیت رکھتا ہے۔ "یہ بہت بڑا تھا۔ وہ ہم میں سے بہت سے لوگوں کے لئے کھیل میں بہت سے طریقوں سے ایک بہترین قسم کا اہم کردار رہا ہے،” تھامس نے کہا۔

"وہ اس لیے آیا تھا کیونکہ یہ اس کے لیے بہت اہم تھا۔ یہ شاید کوئی ایسی چیز نہیں تھی جسے اس نے زوم پر کرنا یا صرف کال کرنا مناسب سمجھا۔ میرے خیال میں اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ گولف کے بارے میں کتنا پرجوش ہے اور اسے بہتر کرنا چاہتا ہے۔”

McIlroy نے ووڈس کی فروخت کے دنوں کو نوٹ کیا کیونکہ تقریبات اور ٹیلی کاسٹوں میں ستاروں کی توجہ کا مرکز بن چکا ہے۔

"یہ پسند ہے یا نہیں، وہ واقعی ٹائیگر ووڈس کو مزید فروخت نہیں کر سکتے،” McIlroy نے کہا۔ "ہاں، ان کے پاس ہم میں سے ایک گروپ ہے اور ہم سب عظیم کھلاڑی ہیں، لیکن ہم ٹائیگر ووڈس نہیں ہیں۔

"اس نے ایک طویل عرصے تک یہ دورہ کیا ہے… ہم ایک مختلف دور میں جا رہے ہیں اور ہمیں چیزوں کے بارے میں تھوڑا مختلف سوچنا ہے۔”


ِ
#ٹائیگر #میک #ایلروئے #پی #جی #اے #ٹور #پلیئرز #میٹنگ #کی #قیادت #کر #رہے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں