ورلڈ کپ کے ٹکٹوں کی فروخت 25 لاکھ تک پہنچ گئی۔

دوحہ:

منتظمین نے جمعرات کو اعلان کیا کہ اس سال قطر میں ہونے والے ورلڈ کپ کے لیے مجموعی طور پر 2.45 ملین ٹکٹ فروخت کیے جا چکے ہیں جب کہ فروخت کی تازہ ترین مدت میں نصف ملین سے زیادہ ٹکٹیں بک گئیں۔

فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی فیفا نے کہا کہ 5 جولائی سے 16 اگست کے درمیانی عرصے میں 520,532 فروخت ہوئے جن میں قطر، امریکہ، انگلینڈ، سعودی عرب، میکسیکو، متحدہ عرب امارات، فرانس، ارجنٹائن، برازیل اور جرمنی شامل ہیں۔ میچ کے ٹکٹ خریدنے والوں کے لیے رہائش۔

فیفا نے کہا کہ ٹکٹوں کی فروخت کے لیے مقبول ترین گیمز میں کیمرون اور سربیا کے خلاف برازیل کا گروپ فیز مقابلہ، یوراگوئے کے ساتھ پرتگال کی میٹنگ، کوسٹاریکا کا جرمنی کے ساتھ، اور آسٹریلیا کا ڈنمارک کے خلاف مقابلہ شامل ہے۔

جون میں منتظمین نے کہا کہ ایک ایسے وقت میں ٹکٹوں کی "ریکارڈ توڑ” مانگ تھی جب 1.2 ملین فروخت ہو چکے تھے۔

فیفا کے شراکت داروں، فیڈریشنز اور مہمان نوازی کے ساتھ ساتھ عام لوگوں کے لیے ٹکٹوں کی کل فروخت کے ساتھ یہ تعداد اب دگنی سے بھی زیادہ ہو گئی ہے۔

مجموعی طور پر 3,010,679 ٹکٹیں دستیاب ہیں، فیفا نے کہا ہے کہ "آخری لمحات” کی فروخت کا دورانیہ ٹورنامنٹ کے آغاز تک اس تاریخ پر کھلے گا جس کی تصدیق ہونا باقی ہے۔

مشرق وسطیٰ میں پہلے ورلڈ کپ کے لیے قطر – 2.8 ملین باشندوں کے ساتھ چھوٹی خلیجی ریاست – میں دس لاکھ سے زیادہ زائرین کی آمد متوقع ہے۔

گزشتہ ہفتے منتظمین نے اعلان کیا تھا کہ مقابلہ منصوبہ بندی سے ایک دن پہلے، 20 نومبر کو شروع ہو گا، جس میں قطر کا پہلا کھیل ایکواڈور سے ہوگا۔


ِ
#ورلڈ #کپ #کے #ٹکٹوں #کی #فروخت #لاکھ #تک #پہنچ #گئی

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں