واٹس ایپ نے ونڈوز صارفین کے لیے نئی اپڈیٹ ایپ جاری کردی

واٹس ایپ نے ونڈوز صارفین کے لیے نئی ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ایک نئی ایپ متعارف کرائی ہے جس کی کارکردگی بہتر ہوگی۔ ایپ پہلے صرف بیٹا میں دستیاب تھی لیکن اب ali کے لیے کھلی ہے۔

تفصیلی طور پر بلاگکمپنی نے کہا کہ نئی ایپ کا مقصد پرانے واٹس ایپ ڈیسک ٹاپ کو زیادہ مقامی تجربے کے ساتھ تبدیل کرنا ہے۔

اس سے ایپ صارفین کے لیے بہتر فوائد کی اجازت دی گئی ہے جیسے کہ ان کا فون آف لائن ہونے پر بھی پیغامات بھیجنا اور وصول کرنا۔ انٹرفیس کو بھی صاف ستھرا اور منظم نظر آنے کے لیے نئے سرے سے ڈیزائن کیا گیا ہے، جبکہ واٹس ایپ قابل اعتماد اور تیز رفتاری کا وعدہ کرتا ہے۔

MacOS ایپ کو مستقبل قریب میں اسی طرح کی اپ ڈیٹ ملنے کی امید ہے۔

پچھلے مہینے واٹس ایپ نے کیٹالسٹ ٹیکنالوجی پر بنی اپنی نئی میک ایپ کا پہلا پبلک بیٹا جاری کیا، جس سے ڈویلپرز آسانی سے iOS ایپس سے ایپس کو میک او ایس پر لاسکتے ہیں۔

نئی macOS ایپ تیزی سے چلتی ہے اور کم وسائل استعمال کرتی ہے، خاص طور پر جب بیٹری کی طاقت بچانے کی کوشش کی جاتی ہے۔ بیٹا ایپ ونڈوز ایپ کی طرح فون کے آف لائن ہونے پر بھی کام کرتی ہے۔ ونڈوز صارفین مائیکروسافٹ اسٹور کے ذریعے ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں، اس کے لیے ونڈوز 10 یا اس کے بعد کے کمپیوٹر پر چلنے کی ضرورت ہے۔

میک صارفین ٹیسٹ فلائٹ پر بیٹا ایپ کے لیے سائن اپ کر سکتے ہیں تاکہ اسے باضابطہ ریلیز سے پہلے حاصل کیا جا سکے۔ WhatsApp iPadOS کے لیے بھی بیٹا جاری کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔

جواب دیں