وان ڈجک کا کہنا ہے کہ نونز کو ‘خود پر قابو رکھنا’

لندن:

ورجیل وان ڈجک نے کہا کہ لیورپول کے نئے فارورڈ ڈارون نونیز کو کرسٹل پیلس کے خلاف پیر کے 1-1 سے ڈرا کے دوران لاپرواہی سے ہیڈ بٹ کی وجہ سے بھیجے جانے کے بعد "خود پر قابو رکھنا” سیکھنا چاہئے۔

جون میں بینفیکا سے دستخط کرنے والے 23 سالہ یوروگوئین کو اینفیلڈ میں 57 ویں منٹ میں جوآخم اینڈرسن پر فاؤل کرنے پر سیدھا ریڈ کارڈ دکھایا گیا اور وہ تین میچوں کی پابندی کا شکار رہیں گے۔

کولمبیا کے لوئس ڈیاز نے شاندار برابری کا گول کیا جب لیورپول کو 10 مردوں پر کم کر کے ولفریڈ زاہا کے پہلے ہاف کے اوپنر کو منسوخ کر دیا گیا۔

لیکن ڈرا کا مطلب Jurgen Klopp کی ٹیم کے لیے مزید گرا ہوا پوائنٹس تھا، جس کے پاس پریمیئر لیگ سیزن کے پہلے دو میچوں کے بعد صرف دو پوائنٹس ہیں۔

کلوپ کے پاس پہلے ہی حملہ کرنے کے آپشنز کی کمی ہے — ڈیوگو جوٹا اور رابرٹو فرمینو پیلس گیم کے اسکواڈ سے غیر حاضر تھے اور نونیز اب مانچسٹر یونائیٹڈ، بورن ماؤتھ اور نیو کیسل کے خلاف کھیلوں سے محروم رہیں گے۔

وان ڈجک نے کہا کہ نونز کو اپنے ساتھیوں کی حمایت حاصل ہے لیکن اسے پرسکون رہنا سیکھنا چاہیے۔

"اسے ہماری طرف سے حمایت حاصل ہے اور وہ جانتا ہے کہ ایسا دوبارہ نہیں ہونا چاہیے اور امید ہے کہ ایسا ہی ہوگا،” محافظ نے کہا۔

"اسے یقینی طور پر خود پر قابو رکھنا ہے۔ میرے خیال میں یہ ایک الگ چیز ہے۔ اسے خود کو سنبھالنا ہے، اسے یہ جاننا ہوگا کہ یہ چیزیں ہوسکتی ہیں، خاص طور پر پریمیئر لیگ میں۔

"یہ اس کے لیے سیکھنے کا وکر ہوگا اور امید ہے کہ یہ دوبارہ کبھی نہیں ہوگا۔”

لیورپول، جو حالیہ برسوں میں مانچسٹر سٹی کے ساتھ سخت پریمیئر لیگ ٹسلز کی سیریز میں شامل رہا ہے، پہلے ہی دفاعی چیمپئنز اور قائدین سے چار پوائنٹس پیچھے ہے۔

لیکن نیدرلینڈز کے وان ڈجک نے کہا کہ پختہ پیش گوئیاں کرنا بہت جلد ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے اس سیزن میں اب تک دو کھیل کھیلے ہیں اور ابھی بہت طویل سفر طے کرنا ہے اس لیے کچھ بھی ہو سکتا ہے۔

"یہ پچھلے سالوں میں دکھایا گیا ہے لہذا ہم خود پر توجہ مرکوز کریں گے۔

"ہم یہ نہیں پڑھتے کہ باہر سے دوسرے ہمارے بارے میں کیا کہتے ہیں کیونکہ کوئی نہیں جانتا کہ واقعی کیا ہو رہا ہے۔”


ِ
#وان #ڈجک #کا #کہنا #ہے #کہ #نونز #کو #خود #پر #قابو #رکھنا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371625/van-dijk-says-nunez-must-control-himself)

جواب دیں