نیمار نے پی ایس جی کو جیت کے لیے تیار کرتے ہوئے دو دو گول کر دیے۔

پیرس:

نیمار نے ایک تسمہ کے ساتھ سیزن کا اپنا شاندار آغاز جاری رکھا جبکہ کائلان ایمباپے نے ایک گول کے ساتھ ٹیم میں واپسی کا نشان لگایا لیکن ساتھ ہی ایک پنالٹی بھی بچائی جب پیرس سینٹ جرمین نے ہفتہ کو لیگ 1 میں مونٹ پیلیئر کو 5-2 سے شکست دی۔

نیمار نے اسپاٹ کِک میں PSG کو پارک ڈیس پرنسز میں ایک گرم رات کے وقفے پر 2-0 سے آگے بڑھانے کے بعد فالے ساکو کے اپنے گول نے انہیں آگے کر دیا۔

اس کے بعد برازیلین نے وقفہ کے فوراً بعد اپنے دوسرے اور پی ایس جی کے تیسرے میں آگے بڑھتے ہوئے صرف تین کھیلوں کے بعد ہی سیزن کے لیے اس کی تعداد پانچ گول تک لے لی۔

Mbappe نے اسے 4-1 کرنے سے پہلے وہبی خزری نے مونٹپیلیئر کے لئے ایک کو واپس کھینچ لیا اور نئے دستخط کرنے والے ریناٹو سانچس پانچویں دیر سے حاصل کرنے کے لئے بینچ سے باہر آئے۔

Enzo Tchato کی موت پر مہمانوں کے لیے ایک اور تسلی ہوئی لیکن PSG نے اب اس سیزن میں نئے کوچ کرسٹوف گالٹیر کے تحت تین میں سے تین جیت درج کی ہیں، اس عمل میں 14 گول اسکور کیے ہیں۔

نیمار نے جہاں سے پچھلے سیزن میں چھوڑا تھا وہیں سے اٹھا لیا ہے، جب اس نے PSG کے آخری نو لیگ 1 میچوں میں نو رنز بنائے تھے۔

2017 میں پیرس پہنچنے کے بعد سے اکثر فٹنس کے مسائل سے دوچار رہتا ہے، آخرکار وہ بدتمیزی صحت میں نظر آتا ہے۔

اس کے برعکس، Mbappe گزشتہ سیزن کی آخری رات یہ اعلان کرنے کے بعد سے اپنا پہلا مسابقتی کھیل کھیل رہا تھا کہ اس نے PSG میں رہنے کے لیے تین سال کے نئے معاہدے پر اتفاق کیا ہے، اس عمل میں ریئل میڈرڈ جانے سے انکار کر دیا ہے۔

فرانس کے سپر سٹار نے اپنے کلب کی نئی مہم کے پہلے دو گیمز – سیزن کے افتتاحی چیمپئنز ٹرافی میں نانٹیس کی 4-0 سے شکست، اور پھر کلرمونٹ میں 5-0 سے جیت – پہلے معطلی اور پھر انجری کی وجہ سے نہیں کھیلی۔

"جسمانی طور پر، ہم جانتے تھے کہ پری سیزن میں اس کے کھیل کے وقت کی کمی کی وجہ سے اس کو لاگت آئے گی،” گالٹیئر نے براڈکاسٹر کینال پلس کو بتایا جب Mbappe کی کارکردگی اور رویہ کے بارے میں پوچھا گیا، 23 سالہ نوجوان رات کے اوقات میں مایوس دکھائی دیتا تھا۔

"وہ ایک مدمقابل ہے، وہ اچھا بننا چاہتا ہے، اور وہ جلد اچھا بننا چاہتا ہے۔”

Mbappe، جس کا آخری میچ جاپان میں گامبا اوساکا کے خلاف تقریباً تین ہفتے پہلے تھا، نے پہلے ہاف کے وسط میں مونٹپیلیئر کے گول کیپر جوناس اوملن کے ذریعے ایک پنالٹی بچائی تھی جب VAR نے علاقے میں ایک ہینڈ بال دیکھا تھا۔

تاہم، یہ اس کا شاٹ تھا جسے ساکو نے ڈیڈ لاک کو توڑنے کے لیے اپنے گول کے لیے موڑ دیا تھا، اور Mbappe نے بعد میں دوسرے ہاف میں نیمار کے کارنر کے بعد اپنا گول حاصل کر لیا، لیکن گالٹیر نے تسلیم کیا کہ اسٹرائیکر ابھی بہترین فارم میں نہیں تھا۔

"ایک اعلیٰ درجے کا فٹبالر صرف خود کو آن یا آف نہیں کر سکتا۔ اسے اپنی ایتھلیٹک صلاحیت کے 100 فیصد پر واپس آنے کے لیے وقت درکار ہوتا ہے اور جب وہ وہاں پہنچ جائے گا تو وہ اور بھی زیادہ فرق پیدا کرے گا،” گالٹیئر نے اعتراف کیا۔

"وہ آگے بڑھنا اور گول کرنا پسند کرتا ہے اور یہ واقعی معمول کی بات ہے کہ اسے مایوس نہیں ہونا چاہئے، لیکن اپنے ساتھیوں کے مقابلے میں مکمل فٹنس سے تھوڑا سا کم ہونا چاہئے۔”

دریں اثنا نیمار نے سوچا کہ جب وہ لیونل میسی کے پاس سے فارغ ہوئے تو اس نے دیر سے ہیٹ ٹرک کی تھی، صرف اس جشن کو کم کرنے کے لیے جب VAR نے تعمیر میں ایک آف سائیڈ دیکھا۔

اس کے فوراً بعد سانچز نے اپنے ڈیبیو کے لیے آنے کے چند لمحوں بعد لِل کی جانب سے 15 ملین یورو ($ 15.4m) کے اقدام کے بعد گول کیا۔

منتقلی کی کھڑکی بند ہونے سے پہلے پی ایس جی سے مزید دستخط کرنے کی توقع ہے اور وہ نیپولی کے ہسپانوی بین الاقوامی مڈفیلڈر فیبین روئز کے ساتھ مضبوطی سے جڑے ہوئے ہیں۔

اس سے قبل لیگ 1 میں، موناکو نے اپنے وسط ہفتہ چیمپئنز لیگ کے خاتمے سے واپسی کرتے ہوئے رینس کے ساتھ 1-1 سے ڈرا کیا۔

PSV Eindhoven کی طرف سے یورپ کے ایلیٹ کلب مقابلے کے تیسرے کوالیفائنگ راؤنڈ میں ناک آؤٹ، موناکو نے Stade Louis II میں 15 منٹ کے اندر ہی یوسف فوفانا کو باہر بھیج دیا۔

اس کے بعد ایکسل ڈاسی نے میزبانوں کے لیے ایک پنالٹی بچائی، اور گیٹن لیبورڈ نے رینس کو گھنٹے کے نشان سے پہلے آگے کر دیا۔

تاہم، سوئس فارورڈ بریل ایمبولو نے رینس کے متبادل گول کیپر ڈوگن علمدار کی غلطی پر جھپٹا تاکہ اس مال کا حصہ یقینی بنایا جا سکے۔


ِ
#نیمار #نے #پی #ایس #جی #کو #جیت #کے #لیے #تیار #کرتے #ہوئے #دو #دو #گول #کر #دیے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371133/neymar-scores-brace-as-psg-romp-to-win)

جواب دیں