نجم سیٹھی پی سی بی امور کی کمیٹی کے سربراہ ہوں گے۔

وزیر اعظم شہباز شریف نے بدھ کے روز نجم سیٹھی کی سربراہی میں ایک کمیٹی تشکیل دی جو پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے اگلے 120 دنوں کے لیے معاملات چلائے گی۔ ایکسپریس نیوز اطلاع دی

گزشتہ چند دنوں سے میڈیا میں افواہیں گردش کر رہی تھیں کہ پی سی بی کے سابق سربراہ سیٹھی رمیز راجہ کی جگہ دوبارہ بورڈ کے چیئرمین کا عہدہ سنبھالنے کے لیے تیار ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نے کمیٹی کی تشکیل کے لیے وزارت بین الصوبائی رابطہ کو خط لکھ دیا ہے۔

کمیٹی کے ارکان میں سابق ٹیسٹ کپتان شاہد آفریدی، پاکستان کی قومی خواتین کرکٹ ٹیم کی سابق کپتان ثنا میر، سابق کرکٹر شفقت رانا، شکیل شیخ، نعمان بٹ، گل زادہ، ہارون رشید، گل محمد کاکڑ، ایاز بٹ، مصطفیٰ رمدے اور دیگر شامل ہیں۔ چوہدری عارف سعید۔

مزید پڑھیں: آنے والے دنوں میں پی سی بی میں تبدیلیوں کا طوفان متوقع

کمیٹی کو پی سی بی کے 2014 کے آئین کو بحال کرنے کا کام سونپا گیا ہے۔ کمیٹی کی تشکیل کا نوٹیفکیشن وفاقی کابینہ سے منظوری کے بعد جاری کیا جائے گا۔

ذرائع نے بتایا کرکٹ پاکستان کہ کئی روز قبل بورڈ کے کچھ عہدیداروں نے نجم سیٹھی سے رابطہ کیا اور اپنے عہدے بچانے کی کوشش شروع کردی۔ چیف سلیکٹر محمد وسیم بھی عہدے پر برقرار رہنا ممکن نہیں سمجھتے۔

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ رمیز راجہ اپنی ممکنہ برطرفی پر قانونی جنگ کا آپشن تلاش کر رہے ہیں۔ ذرائع نے مزید کہا کہ فوری طور پر سٹے آرڈر حاصل کرنے کی کوشش کی جائے گی، حالانکہ اس سلسلے میں ممکنہ نیا سیٹ اپ تیار نظر آتا ہے۔


ِ
#نجم #سیٹھی #پی #سی #بی #امور #کی #کمیٹی #کے #سربراہ #ہوں #گے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)