‘میں نہیں جانتا کہ میں کب واپس آؤں گا،’ نڈال کہتے ہیں۔

نیویارک:

رافیل نڈال نے پیر کو اعتراف کیا کہ انہیں یقین نہیں ہے کہ وہ کب ایکشن میں واپس آئیں گے جب فرانسس ٹیافو نے ان کی 2016 کے بعد سے ابتدائی یو ایس اوپن سے باہر ہونے کی مذمت کی تھی۔

23 ویں گرینڈ سلیم ٹائٹل کے لیے بولی لگا رہے چار بار کے امریکی چیمپیئن نڈال کو آخری 16 سے 26 ویں نمبر کے ٹیافو میں 6-4، 4-6، 6-4، 6-3 سے شکست ہوئی۔

امریکی کی فری سوئنگ پرفارمنس نے 18 ایسز اور 49 فاتحین کو فتح کیا جنہوں نے آرتھر ایش اسٹیڈیم میں ایک سست نڈال کو پیچھے چھوڑ دیا۔

آسٹریلیائی اور فرانسیسی اوپن چیمپیئن نڈال کے لیے، یہ 2022 کا پہلا گرینڈ سلیم ہار تھا جب پیٹ میں تناؤ نے اسے ومبلڈن کے سیمی فائنل سے باہر ہونے پر مجبور کیا۔

اس شکست نے لگاتار 16 سلیموں کا ایک رن ختم کیا جہاں اسپینارڈ نے کم از کم کوارٹر فائنل میں جگہ بنائی تھی۔

نڈال نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ مجھے واپس جانا ہے۔ مجھے چیزیں ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے۔ مجھے نہیں معلوم کہ میں کب واپس آؤں گا۔

"میں ذہنی طور پر تیار رہنے کی کوشش کروں گا۔ جب مجھے لگے گا کہ میں دوبارہ مقابلہ کرنے کے لیے تیار ہو جاؤں گا، میں وہاں ہوں گا۔”

نڈال نے ایک رولر کوسٹر سال برداشت کیا ہے۔

اس کے دو سلیم ٹائٹلز نے اسے نوواک جوکووچ سے ایک بار پیچھے ہٹا دیا ہے لیکن ان کی جسمانی کمزوریاں بھی انہیں پریشان کرنے کے لیے واپس آ گئی ہیں۔

نڈال کو مارچ میں پسلیوں کے اسٹریس فریکچر کا سامنا کرنا پڑا تھا اس سے پہلے کہ انہیں جون میں 14 ویں فرنچ اوپن ٹائٹل تک پہنچنے کے لیے اپنے بائیں پاؤں میں روزانہ درد ختم کرنے والے انجیکشن کی ضرورت پڑی۔

پھر تیسرے ومبلڈن کے تاج کے لیے ان کی بولی پیٹ کی چوٹ سے بکھر گئی۔

نڈال آنے والے ہفتوں میں پہلی بار باپ بننے والے ہیں، ایک ایسا عنصر جو ان کے مستقبل کے آن کورٹ منصوبوں میں بہت زیادہ اثر ڈالے گا۔

انہوں نے کہا کہ اب مجھے گھر جانا ہے، میرے پاس ٹینس سے زیادہ اہم چیزیں ہیں۔

"فیصلے اس بنیاد پر کیے جائیں گے کہ میری ذاتی زندگی میں سب کچھ کیسے چلتا ہے، جو میری پیشہ ورانہ زندگی سے پہلے آتا ہے۔”

انہوں نے مزید کہا: "یہ کچھ مہینے تھوڑا مشکل رہا ہے لیکن میں اس سال کو ایک بہت اہم چیز کے ساتھ ختم کرنا چاہتا ہوں جو میرا پہلا بچہ ہے۔”

نڈال 23 ستمبر سے لندن میں لاور کپ میں ایکشن میں واپس آئیں گے۔ وہ پہلے ہی نومبر میں ٹورن میں ہونے والے اے ٹی پی ٹور فائنلز کے لیے کوالیفائی کر چکے ہیں۔

اپنے مستقبل کے منصوبوں پر شکوک کے باوجود، نڈال نے ہسپانوی میڈیا کو بتایا کہ وہ اس سال دوبارہ کھیلنے سے انکار نہیں کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ میں یورپ میں سال کو اچھے جذبات کے ساتھ ختم کرنے کے لیے ایک منی پری سیزن کروں گا اور ہم یہی کوشش کرنے جا رہے ہیں۔ اگر سب کچھ ٹھیک رہا تو آگے ایک ٹورنامنٹ ہے۔

ٹیافو نڈال کے 12 سال سے جونیئر ہیں اور پیر کے روز اسپینارڈ نے اعتراف کیا کہ عمر ایک عنصر بن رہی ہے۔

"میں اسے پیچھے دھکیلنے کے قابل نہیں تھا۔ ٹینس کئی بار پوزیشن کا کھیل ہے،” انہوں نے مزید کہا۔

"اگر نہیں، تو آپ کو بہت جلد اور بہت جوان ہونے کی ضرورت ہے۔ میں اب اس لمحے میں نہیں ہوں۔”


ِ
#میں #نہیں #جانتا #کہ #میں #کب #واپس #آؤں #گا #نڈال #کہتے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں