میٹا آپ کو اپنے NFTs کو Instagram، Facebook پر پوسٹ کرنے دے گا۔

میٹا اب صارفین کو ایتھریم، پولیگون اور فلو پر ڈیجیٹل کلیکٹیبل پوسٹ کرنے کے لیے اپنے بٹوے کو جوڑ کر اپنے NFTs کو اپنے دونوں پلیٹ فارمز پر پوسٹ کرنے دے گا۔

کمپنی مئی سے اس فیچر پر کام کر رہی تھی اور اس نے اس کی تصدیق نہیں کی ہے۔ بلاگ پوسٹ اگر یہ فیچر تمام مارکیٹوں میں دستیاب ہوگا۔

ایپ کے تجزیہ کاروں نے پیش گوئی کی ہے کہ میٹا NFT پوسٹس اور ڈیجیٹل کلیکشنز کے لیے حسب ضرورت اینیمیشنز پر بھی کام کر رہا ہے۔ 2022 کے اوائل میں، زکربرگ نے انسٹاگرام اسٹوریز کے ذریعے NFTs کی نمائش اور انہیں Spark AR کے موافق بنانے پر کام کرنے والی کمپنی کو اشارہ کیا۔

ٹوئٹر جیسے دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز نے پہلے ہی ایسے فیچرز متعارف کرائے ہیں جو NFTs کو ڈسپلے کے لیے پوسٹ کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ پھر بھی میٹا اپنے صارفین کو اپنی ڈیجیٹل کلیکشن دکھانے کے لیے پوسٹس کرنے دے رہا ہے۔ پلیٹ فارم تمام بڑے بلاک چینز اور بٹوے کو سپورٹ کرنے کا عہد کرتا ہے۔

Meta تخلیق کاروں کو ڈیجیٹل آرٹ مارکیٹ پلیس بنانے کی خواہش کا اظہار کرتے ہوئے ڈیجیٹل جمع کرنے کے قابل فروخت کے لیے اپنا مجموعہ ظاہر کرنے کے لیے تخلیق کاروں کی معاونت کی خصوصیت بھی بنا رہا ہے۔


ِ
#میٹا #آپ #کو #اپنے #NFTs #کو #Instagram #Facebook #پر #پوسٹ #کرنے #دے #گا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں