میسی بیلن ڈی آر کی نامزدگیوں سے غائب

پیرس:

سات بار بیلن ڈی اور جیتنے والا لیونیل میسی پیرس سینٹ جرمین کے ساتھ پہلے سیزن کی زبردست قیمت ادا کی جب وہ اس سال کے مشہور فٹ بال ایوارڈ کے لیے 30 کی مضبوط فہرست سے باہر ہو گئے۔

لوسی برونز، جو 2019 میں رنر اپ تھیں، انگلینڈ کے یورو جیتنے والے اسکواڈ کے تین ارکان میں سے ایک ہیں جنہیں خواتین کے ایوارڈ کے لیے مختصر فہرست میں شامل کیا گیا ہے۔

میسی، جنہوں نے گزشتہ سال ٹائٹل جیتا تھا، 2006 سے نامزدگیوں میں ہمیشہ سے موجود تھا اور 2018 کے استثناء کے ساتھ 2007 سے ٹاپ تھری میں ایک باقاعدہ خصوصیت تھا۔

لیکن 35 سالہ میسی بارسلونا سے فرانس کے دارالحکومت جانے کے بعد 2022 کے ایوارڈ سے محروم ہو گئے۔

فارمیٹ میں تبدیلی نے ارجنٹائن کے سپر سٹار کے خلاف بھی کام کیا ہے جس میں بیلن ڈی اور ایک کیلنڈر سال کے بہترین کھلاڑی کو تسلیم نہیں کیا جا رہا ہے۔

اس کے بجائے، یہ معیار کے مطابق، "انفرادی کارکردگی” اور نامزد افراد کے "فیصلہ کن اور متاثر کن کردار” کو نمایاں کرنے والے سیزن کے ریکارڈ پر مبنی ہے۔

2021 کے موسم گرما میں بارسلونا چھوڑنے کے بعد، میسی چیمپیئنز لیگ ٹائٹل کے لیے بے چین PSG ٹیم پر اپنی ذہانت کی مہر لگانے سے قاصر تھے۔

فرانسیسی چیمپئنز کو حتمی فاتح ریال میڈرڈ کے ہاتھوں آخری 16 سے باہر ہونے کا سامنا کرنا پڑا۔

مجموعی طور پر، میسی نے پی ایس جی کے لیے صرف 11 گول کیے جس کی وجہ سے ان کی نسبتاً لاتعلق کلب فارم فرانس فٹبال میگزین کو متاثر کرنے میں ناکام رہی، بیلن ڈی آر کے منتظمین جو 17 اکتوبر کو پیرس میں دیا جائے گا۔

پی ایس جی ٹیم کے ساتھی نیمار بھی ایک سیزن کے بعد باہر رہ گئے جہاں انہوں نے 28 میچوں میں 13 گول کیے تھے۔

نامزد افراد کی فہرست کا بقیہ حصہ چند حیرتوں کو جنم دیتا ہے۔

فرانسیسی بین الاقوامی اسٹرائیکر کریم بینزیما ریئل میڈرڈ کے 14 ویں چیمپئنز لیگ ٹائٹل کے معمار ہونے کے بعد زبردست فیورٹ ہیں۔

اس نے یورپی مہم 15 گول کے ساتھ ختم کی۔

بینزیما کے ریمنڈ کوپا (1958)، مشیل پلاٹینی (1983، 1984، 1985)، جین پیئر پاپین (1991) اور زینیدین زیدان (1998) کے بعد پانچویں فرانسیسی فاتح بننے کا امکان ہے۔

2021-2022 کے سیزن میں، بینزیما نے میڈرڈ کی جانب سے 46 مقابلوں میں 44 گول کیے جس نے لیگا ٹائٹل بھی جیتا تھا۔

یوروپی سپر کپ میں انٹراچٹ فرینکفرٹ کے خلاف بدھ کو 2-0 سے فتح میں اس کے گول نے 34 سالہ بوڑھے کو ہسپانوی جائنٹس کے 324 گول تک پہنچا دیا۔

اس نے انہیں کلب کی ہمہ وقتی فہرست میں راؤل سے آگے کر دیا اور صرف کرسٹیانو رونالڈو 450 کے ساتھ ان کے سامنے ہیں۔

"وہ بیلن ڈی اور کے لیے لائن میں ہے۔ کیا کوئی شک ہے؟ میرے لیے نہیں،” ریئل کے کوچ کارلو اینسیلوٹی نے کہا۔

مانچسٹر یونائیٹڈ کے رونالڈو، جو پانچ بار بیلن ڈی اور جیت چکے ہیں، اس سال دوبارہ نامزد ہوئے ہیں۔

بینزیما 30 رکنی فہرست میں ٹیم کے ساتھی تھیباؤٹ کورٹوئس، کیسمیرو، 2018 کے فاتح لوکا موڈرک، وینیسیئس اور چیلسی کے سابق کھلاڑی انتونیو روڈیگر کے ساتھ شامل ہیں۔

چیمپیئنز لیگ کے فائنلسٹ لیورپول نے سات کھلاڑی نامزد کیے ہیں، جو کسی بھی کلب میں سب سے زیادہ ہیں۔

وہ ہیں ٹرینٹ الیگزینڈر آرنلڈ، لوئس ڈیاز، فابینہو، ساڈیو مانے۔کے بعد سے بائرن میونخ، ڈارون نونیز، محمد صلاح اور ورجل وان ڈجک کو منتقل کر دیا گیا ہے۔

خواتین کے بیلن ڈی آر کے لیے 20 مضبوط فہرست میں انگلش اسٹارز برونز، ملی برائٹ اور آرسنل فارورڈ بیتھ میڈ شامل ہیں جنہوں نے خواتین کے یورو میں گولڈن بوٹ جیتا۔

فرانس کے پاس چار نامزدگیاں ہیں – سیلما باچا، کدیڈیاٹو ڈیانی، میری اینٹونیٹ کاٹوٹو اور وینڈی رینارڈ۔

دفاعی چیمپیئن الیکسیا پوٹیلس، جو آخری لمحات کی چوٹ کے باعث یورو سے باہر ہو گئی تھیں، اور ناروے کی سٹار اڈا ہیگربرگ، جو 2018 میں انعام کی پہلی فاتح تھیں، بھی دوڑ میں شامل ہیں۔



News get Source link

جواب دیں