موسمی بیماری کو روکنے کے لیے کارروائی کے لیے درخواست دائر

لاہور:

لاہور ہائی کورٹ میں سول متفرق درخواست دائر کی گئی جس میں عدالت سے استدعا کی گئی کہ ڈینگی پر قابو پانے کے لیے متعلقہ حلقوں کو فوری اور مناسب اقدامات کرنے کی ہدایت کی جائے۔

درخواست گزار نے مزید استدعا کی کہ عدالت سی بی سی، پلیٹلیٹ وغیرہ ٹیسٹوں کی قیمتوں کو ریگولیٹ کرنے کے لیے ہدایات جاری کرے اور ڈینگی کے بڑھتے ہوئے کیسز کو کم کرنے کے لیے ایک مناسب طریقہ کار تیار کرے اور ساتھ ہی علاج کے لیے تمام تر کوششیں کرے۔ ڈینگی وائرس کے مریضوں کے لیے ہسپتالوں میں بستر، انصاف کی مساوات اور منصفانہ کھیل کے مفاد میں دستیاب ہیں۔

انہوں نے عدالت سے استدعا کی کہ صوبائی حکومت، محکمہ صحت اور چیف سیکرٹری مذکورہ وباء پر قابو پانے اور زیادہ سے زیادہ احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کے پابند ہیں تاکہ کیسز کی تعداد میں کمی لائی جا سکے۔

ابتدائی طور پر جواب دہندگان اپنا کام نہیں کر رہے ہیں اور نتیجتاً یہ وباء عوام میں تیزی سے پھیل رہی ہے، خاص طور پر پسماندہ لوگوں میں۔

انہوں نے کہا کہ یہ درخواست اس حقیقت کو ریکارڈ پر لانے کا ارادہ رکھتی ہے کہ نام نہاد رپورٹ اور ایگزیکٹو ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسر کے پیرا وائز کمنٹس کے باوجود سٹی ڈسٹرکٹ گورنمنٹ نے ابھی تک اس مرض پر قابو نہیں پایا اور ڈینگی کے مریضوں میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے۔ .

ایکسپریس ٹریبیون میں 28 اگست کو شائع ہوا۔ویں، 2022۔


ِ
#موسمی #بیماری #کو #روکنے #کے #لیے #کارروائی #کے #لیے #درخواست #دائر

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں