موراتا نے ایٹلیٹیکو کو ڈبل فائر کرکے افتتاحی جیت حاصل کی۔

میڈرڈ:

الوارو موراتا نے پیر کو لا لیگا سیزن کے اپنے ابتدائی کھیل میں اٹلیٹیکو میڈرڈ کو گیٹافے پر 3-0 سے فتح دلانے کے لیے دو بار مارا۔

موراتا، جو یووینٹس کے ساتھ قرض پر دو سال کے بعد اٹلیٹیکو میں واپس آئے ہیں، انٹونی گریزمین کے پوائنٹس سمیٹنے سے پہلے ہر ہاف میں ایک گول کیا۔

Joao Felix نے تینوں گول ترتیب دے کر کلیدی کردار ادا کیا، جن میں سے پہلا موراتا نے 15 منٹ پر باکس کے کنارے سے گول کر دیا۔

بورجا میئرل نے پہلے ہاف کے آخر میں گیٹافے کے لیے کراس بار کو چرایا، لیکن موراتا نے اسٹیفن میترووک کی غلطی کے بعد ایک گھنٹے میں کلینکل فنش کے ساتھ ایٹلیٹیکو کے اعصاب کو نرم کر دیا۔

اس کے بعد فیلکس نے گریزمین کے لیے گیند کو تھریڈ کیا، جس نے اندر کاٹ کر کونے میں نیچے کی طرف گامزن کیا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ لوئس سواریز کی روانگی کے بعد اٹلیٹیکو نے فاتحانہ آغاز کیا۔

یوراگوئین نے اپنے لڑکپن کے کلب نیسیونال میں جولائی میں ایک مختصر مدت کے معاہدے پر دوبارہ شمولیت اختیار کی جب اس کا ایٹلیٹکو میں معاہدہ ختم ہو گیا۔

ایتھلیٹک بلباؤ نے اپنے گھر میں میلورکا سے 0-0 سے ڈرا کیا، جبکہ ریئل بیٹس نے 10 رکنی ایلچے کو 3-0 سے شکست دے کر اسپین میں فکسچر کے ابتدائی راؤنڈ کو مکمل کیا۔


ِ
#موراتا #نے #ایٹلیٹیکو #کو #ڈبل #فائر #کرکے #افتتاحی #جیت #حاصل #کی

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371461/morata-double-fires-atletico-to-opening-win)

جواب دیں